ورود به سایت   عضویت
ورود به سایت
» » » یک همسر وظیفه شناس!

یک همسر وظیفه شناس!

این بار درباره یکی از شخصیت های خوب و شایع صحبت می کنیم. شخصیت وظیفه شناس که در یک نگاه، افراد مقید، متعهد، اخلاقی و اتو کشیده ای هستند! چه کسی بدش می آید همسری با این ویژگی ها داشته باشد؟ چم و خم رفتار کردن با این همسران را باید یاد بگیرید و بدانید که این افراد آنقدرها هم که فکر می کنید خوش قلق نیستند. باید بتوانید کاملا با آنها همراه شوید تا زندگی آرام و کم تنشی داشته باشید.
 
چه کسانی وظیفه شناسند؟
در نگاه اول می فهمید که چقدر به به اصول اخلاقی پای بند هستند، معمولا اولین نفری هستند که در اداره حاضر می شوند و سر ساعت هم کارشان را تحویل داده اند و می توانند با فراغ بال به خانه بروند تا بخش دوم مسئولیت هایشان را به انجام برسانند. آنها در هر نقشی باشند، خوب و کامل ظاهر می شوند. چه به عنوان یک فرزند، یک همسر، یک پدر و یک کارمند یا عضو جامعه. آنها تا كارشان را درست و تمام انجام ندهند، آرام نمی گیرند. شدیدا به خانواده خود وفادارند و بدون درگیری و چون و چرا از مقامات اطاعت می كنند. وظیفه شناس ها سختکوش هستند و كار زیاد، ویژگی بارز آنهاست. آنها دوست دارند موفق باشند اما از راه درست و اصولی اش.
در افراد وظیفه شناس خستگی به ندرت دیده می شود. آنها شیفته كار هستند و به درست انجام دادن كارها توجه دارند. به وجدان اهمیت می دهند و فقط وقتی کاری را کامل و بی عیب و نقص انجام دادند راضی می شوند دست از کار بکشند. آنها روحیه كمال طلبی دارند و ثابت قدم هستند. به جزئیات امور توجه می کنند و اهل نظم و ترتیب دادن هستند. در تمام امور زندگی محتاط و دقیق و مراقب هستند و احتمالا آدم های مقتصد و اهل صرفه جویی ای به نظر می رسند.
 
همسر مناسب وظیفه شناس ها
بهتر است شما هم یک وظیفه شناس باشید تا بتوانید با یک فرد وظیفه شناس به خوبی کنار بیایید. وگرنه ممکن است در طولانی مدت تحمل نظم و ترتیب و مقرراتی بودن او را نداشته باشید. با روی خوش و صبوری با او تا کنید و مجبورشان نکنید زندگی خط کشی شده شان را عوض کنند. هرگز با او بحث نكنید و درگیر جنگ قدرت نشوید. او آن قدر بحث و مشاجره را ادامه می دهد تا تسلیم شوید یا قانع تان کند. برای آن که تمجید و تعریف او را بشنوید واقعا باید درجه یک باشید. پس سعی کنید در نظر او همیشه عالی جلوه کنید.
افراد جدی و حساس هم همسران خوبی برای وظیفه شناس ها هستند اما شخصیت پرشور یا مراقب به درد آنها نمی خورد. متلون المزاج ها و بی خیال ها هم که اصلا آبشان با این شخصیت در یک جوی نخواهد رفت
اشخاص وظیفه شناس، افرادی را كه احساسات خود را بروز دهند می پسندند. مثل شخصیت های نمایشی ، ماجواجوها و كسانی را كه ریسك می كنند. با این حال نباید شورش را در بیاورید و زیادی احساساتی یا ماجراجو باشید. چون او احساس خطر و ناامنی پیدا می کند. افراد جدی و حساس هم همسران خوبی برای وظیفه شناس ها هستند اما شخصیت پرشور یا مراقب به درد آنها نمی خورد. متلون المزاج ها و بی خیال ها هم که اصلا آبشان با این شخصیت در یک جوی نخواهد رفت.

توسط : مشاورفا  در تاریخ : 6-06-1394, 06:27   بازدیدها : 943   
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .