ورود به سایت   عضویت
ورود به سایت
» » » آیا بدون داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج میتوان از کیفیت آن در آینده مطلع شد؟

آیا بدون داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج میتوان از کیفیت آن در آینده مطلع شد؟

 

 

آیا بدون داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج میتوان از کیفیت آن در آینده مطلع شد؟

 

انتخاب همسر و مبحث ازدواج دو انسان آگاهانه و عاقلانه و با شناخت باید انجام شود . شناخت شامل دو جنبه شناخت خود و شناخت تمایلات و خواسته های جنس مخالف در اکثریت جنبه ها عام است .


یعنی شما به عنوان فردی که تصمیم به ازدواج دارد مسئول هستید خود را بشناسید و اطمینان حاصل کنید از لحاظ جنبه های گوناگون مهم در ازدواج عیب و ایرادی ندارید . شناخت تمایلات و خواسته های جنس مخالف به معنی آن است که متوجه باشید که بطور کلی جنس مخالف شما دارای چه تمایلاتی میتواند باشد و آیا شما توانایی برطرف کردن خواسته های یک فرد را در زندگی دارید؟

 

مسئله عشق در ازدواج

مسئله مهم در ازدواج عشق است .مبحث ازدواج بحث معامله و تجارت نیست بلکه حس و حال خوب و آرامشی که در جهت رشد زندگی قرار است به آن دست یابید با عشق امکان پذیر است . بنابراین اگر ما ظرفیت عاشق بودن و عشق پذیری را نداریم و ازدواج ما صرفا یک معامله و تجارت است و تصمیمی است برای بهتر زندگی کردن با دیگری ،که تصمیم مطلوب و معقولی نیست .

اگر موضوع عشق در زندگی منتفی باشد پس مسئله ی رابطه ی جنسی قبل ، بعد و وسط آن هم منتفی است و رابطه ی جنسی در تجارت و معامله معنایی ندارد..!

 

مشکلات و مسائل جنسی در ازدواج که در آقایان شامل اشکال در انزال است و در خانم ها نداشتن ارگاسم و تحریک ، ریشه های روانی و جسمی و پزشکی دارند؛

 

درمان مشکلات جنسی در ازدواج مسئله ای قابل حل است و در ریشه ی روانی آن با چند جلسه تراپی حل شدنی است و در ریشه های پزشکی با ارجاع به پزشک مربوطه قابل حل و درمان است .

امروزه درمان مسائل جنسی به سادگی امکان پذیر است و همین مسئله ی ساده خیلی از زندگی ها را بر هم میزند و مسائل و مشکلات فراوانی را بوجود می آورد . قبل از تصمیم به جدایی در مشکلات جنسی توصیه میشود حتما در صدد درمان مشکل برآیید.

 

تبعات رابطه جنسی قبل از ازدواج

 مسائل جنسی قبل از ازدواج و فراگیری آن تبعات اجتمایی و جنسی (بیماری های جنسی) و روانی بسیار زیادی به همراه دارد پس هرگز توصیه نمیشود. همخوابی و داشتن روبط جنسی فوری بدون داشتن شناخت و آگاهی اشتباه بزرگی برای یک رابطه است حتی در معقوله ی عشق و ازدواج اینکار نگاه و نظر ، جهت و هدف را از رابطه و شناخت دگرگون میکند .بنابراین اول شناخت در سایر جنبه ها مهم است .

 

به یاد داشته باشید که ازدواج نیازمند یک تصمیم آگاهانه و عاقلانه است .

 

(مقاله به نقل از صبحت های دکتر هلاکویی)

 


توسط : مشاورفا  در تاریخ : 2-10-1398, 12:26   بازدیدها : 3359   
تگهای مطلب : رابطه جنسی پیش از ازدواج, تبعات روابط جنسی قبل از ازدواج, چرا قبل از ازدواج نباید رابطه جنسی داشت؟, کیفیت رابطه ی جنسی بعد از ازدواج, مسئله ی عشق در ازدواج, مشکلات جنسی در خانم ها و آقایان
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .