ورود به سایت   عضویت
ورود به سایت
» » » فردمحورها با چه کسانی خوشبخت ترند؟

فردمحورها با چه کسانی خوشبخت ترند؟

شما اهل کارهای فردی هستید یا جمعی؟ به ورزش های تیمی علاقه دارید یا تک نفره؟ فکر می کنید خودتان بهتر از هر کسی از پس انجام کارها برمی آیید یا معتقدید باید کارها را تقسیم کرد و بار هر کس را جدا کرد؟ اگر جزو گروه اول هستید، برچسب فردمحور به شما می چسبد. یعنی کسی که استقلال رای خود را حفظ می کند، خود را در راس امور قرار می دهد و مشارکت زیادی با اطرافیانش ندارد.
فرد محورها زندگی شان بیشتر درونی است. افرادی با این ویژگی به شدت به باورها و احساسات خود پایبند هستند و به سادگی از آنها دست نمی کشند. خواه دیگران این ارزش ها را قبول داشته یا نداشته باشد.
آنها در دنیای خود زندگی می کنند. افرادی مستقلی هستند و روابط نزدیك و صمیمانه کمی دارند. سبک زندگی شان ممکن است از نظر دیگران عجیب، منزوی و غیرعادی باشد.
اهل تعمق و تفکر هستند و گاهی وقت ها می بینید که به مسائل مرموز، فراحسی، ماورا طبیعه یا پیشگویی علاقمندند. آنها الزاما درونگرا نیستند اما برای نظرات فردی شان بیش از نظرات دیگران ارزش قائلند.
 
با چه کسانی ازدواج کنند؟
افراد خود محور، معمولا خود را با نیازهای دیگران تطبیق نمی دهند و انعطاف پذیری و توانایی تغییر کمی دارند. به همین دلیل نمی تواند با شخصیت های ماجراجو، جدی و سختگیر یا افراد پرشور و اهل تغییر و تحول و ریسک كنار بیایند. در عوض آنها همسری را می خواهند که تمایل به پیروی از الگوهای ثابت داشته باشد و او را به همان شكلی كه هست بپذیرد. اگر زن و مرد با شخصیت فردمحور با هم ازدواج كنند معمولا زندگی کم تنشی خواهند داشت. به شرطی که خصوصیات دیگر اخلاقی شان با هم مشابه باشد و نخواهند همدیگر را شبیه خود کنند. آنها می توانند دنیای كوچكی برای خود بسازند و آرام و بی هیاهو زندگی کنند.
برای هم رنگ شدن با دنیای حقیقی او هم خودتان را تحت فشار قرار ندهید. فقط سعی کنید هر کدام مسیر خود را بروید و به جای آن نقاط اشتراک پیدا کنید و به این اشتراک ها دل ببندید
با او چطور رفتار کنید؟
بی اغراق بگوییم اگر همسرتان این روحیه را دارد و شما شبیه او نیستید، کار سختی در پیش خواهید داشت. برای كنار آمدن با شخصیت فردمحور، باید به او نشان دهید که تحت هر شرایطی او را می پذیرید و قرار نیست چیزی را در او عوض کنید. به او فشار نیاورید تا خود را با شرایط دنیای حقیقی شما سازگار كند. برای هم رنگ شدن با دنیای حقیقی او هم خودتان را تحت فشار قرار ندهید. فقط سعی کنید هر کدام مسیر خود را بروید و به جای آن نقاط اشتراک پیدا کنید و به این اشتراک ها دل ببندید. باید عقیده داشته باشید که دنیای شما متفاوت است و ممکن است مجبور باشید گاهی با این تفاوت ها کنار بیایید حتی اگر حس کنید بیشتر از زندگی مشترک، زندگی همخانه ای دارید.
آنها گاهی فراموشکارند چون به قدری در دنیای درون خود غرق می شوند كه باید مسئولیت های طبیعی شان مثل زمان پرداخت اجاره خانه، خرید مایحتاج زندگی، خرید لباس برای بچه ها و یا خاموش كردن چراغ ها را به آنها یادآوری کنید.

توسط : مشاورفا  در تاریخ : 6-06-1394, 08:14   بازدیدها : 950   
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .