هتل های ۵ ستاره بدروم

شروع موضوع توسط نازنین زهرا91 ‏23/6/16 در انجمن گردشگری

  1. نازنین زهرا91

    نازنین زهرا91 New Member

    ارسال ها:
    3
    تشکر شده:
    2
    امتیاز دستاورد:
    3
    هتل های ۵ ستاره بدروم
    اگر دوست دارید وقتی در قالب تور ترکیه به شهر بدروم سفر می کنید در بهترین مکان اقامت داشته باشید، با انتخاب هتل های ۵ ستاره بدروم این رویای شما به حقیقت می پیوندد. امروزه بدروم ، همه عناصر، عوامل لازم و قابل انتظار براي يك منطقه توريستي را در خود جمع كرده و يكي از مراكز مهم گردشگري است كه در تابستان و زمستان قابل زندگي می باشد.
    3c792e7600525ed4b218859648000741.jpg
    هتل وویج بدروم(Voyage Bodrum Hotel)
    هتل وویج یکی از هتل های ۵ ستاره بدروم می باشد که مسافران تور بدروم در آن می توانند فعالیت هایی مانند بیلیارد، تنیس روی میز، موج سواری، دارت، قایقرانی و غواصی را تجربه کنند. وویج یک هتل ساحلی است که کمتر از یک کیلومتر با مرکز شهر بدروم فاصله دارد. این هتل دارای یک استخر روباز با نمایی به سوی اقیانوس می باشد که با درختان عظیم نخل احاطه شده است و مهمانان می توانند در کافه ی مجاور استخر یا در ساحل استراحت کرده و نوشیدنی میل کنند. سونا، مرکز تناسب اندام، اسپا و مرکز سلامت، ساحل اختصاصی، حمام ترکی و ۲ رستوران با انواع غذا های بین المللی از جمله امکانات رفاهی هتل می باشد. این هتل دارای ۱۵۰ اتاق می باشد که در هر اتاق تهویه مطبوع، بطری آب رایگان، وای فای رایگان، گاوصندوق، بالکن یا پاسیو، تلویزیون ال سی دی، تلفن و حمام اختصاصی دیده می شود. این هتل از طریق دریا هم قابل دسترسی است. فرودگاه میلاس بودروم ۴۰ کیلومتر با اینجا فاصله دارد.

    c23682f8cc2f7c29e3555fdbd86cc4c7.jpg
    هتل مارمارا بدروم(Hotel The Marmara)
    یکی دیگر از هتل های بدروم که در زمره هتل های ۵ ستاره قرار می گیرد هتل مارمارا می باشد که استخر در فضای باز هتل نمایی ۱۸۰ درجه از خلیج بدروم و جزیره کوس نمایش می دهد. این هتل که بر فراز یک تپه قرار گرفته، ۱۵ دقیقه تا فرودگاه میلاس شهر بدروم فاصله داشته و پیاده به تفریحگاه ساحلی شهر و دژ آن دسترسی دارد. ۹۵ اتاق هتل به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون LCD، حمام، تختخوابهای کینگ سایز و بالکن اختصاصی مجهز می باشند و در اتاقها طراحی مدرن و دکوراسیون سنتی به هم آمیخته شده و از رنگ آمیزی ملایم و چوب های روشن استفاده شده است. در بوفه صبحانه ترکیبی از آیتم های بین المللی و ترکی استانبولی از جمله نان تازه و پنیر محلی سرو می شود ناهار و شام نیز از منوی سفارشی انتخاب می شود.هتل مارمارا امکاناتی از قبیل چندین استخر روباز، جکوزی، مرکز آب گرم، زمین تنیس و اسکواش و همچنین اینترنت رایگان به مهمانان تور ترکیه ارائه می دهد.

    7e4614f5ee5fa20b094cb73303ca79bd.jpg
    هتل هالیدی ریزورت و آبگرم بدروم(Bodrum Holiday Resort & Spa)
    هتل هالیدی یکی از بزرگ ترین و کاملترین اقامتگاه ها در بدروم می باشد که با ارائه امکانات رفاهی و خدمات ایده آل سعی بر جذب گردشگران تور بدروم دارد این هتل که در دامنه کوه واقع شده دیدی مستقیم به دریای اژه دارد و دارای یک استخر روباز بزرگ، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام مجهز و یک مرکز اسپا با سرویس کامل، حمام ترکی و سونا می باشد. رستوران هتل غذاهای ترکی بین المللی را به صورت بوفه باز سرو می کند. اتاق ها جذاب در سبکی بسیار روشن و رنگی با انعکاسی از رنگ های شاد و دیدی عالی رو به مناظر فضای باز آماده شده اند. همه اتاق ها به تهویه مطبوع، یک حمام خصوصی، سشوار، تلفن، تلویزیون، دسترسی به اینترنت و گاوصندوق مجهز شده اند. مرکز شهر بدروم ۴٫۵ کیلومتر از این هتل فاصله دارد. قلعه بدرم نیز که از جاذبه های گردشگری بدروم می باشد در فاصله ۵ کیلومتری این هتل است. فاصله فرودگاه میلاس بدروم تا این هتل نیز ۴۰ کیلومتر می باشد.

    4c4c7bf41bf190debac259106c730b5f.jpg
    هتل ورا میرامار بدروم(Vera Miramar Resort)
    هتل ورا میرامار یکی از هتل های ۵ ستاره ترکیه می باشد که در ساحل دریای اژه واقع شده و تا مرکز شهر بدروم ۲ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی ۳۶ کیلومتر فاصله دارد. این هتل ۵ ستاره تاپ دارای ساحل اختصاصی و ۳۲۹ اتاق مطبوع با منظره دریا و یا باغ می باشد استخر در فضای باز، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، اسپا و مرکز سلامت، ماساژ، سونا و حمام ترکی از دیگر امکانات رفاهی هتل می باشد که برای مهمانان تور بدروم فراهم شده است. تمامی اتاق ها دارای تهویه کننده هوا، حمام اختصاصی، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، صندوق امانات و سشوار می باشد. از ورزش های جذاب این هتل می توان به تنیس، موج سواری، دارت، قایقرانی، غواصی و مینی گلف اشاره کرد همچنین یک پارک آبی در نظر گرفته شده است تا مهمانان بتوانند اقامتی به یادماندنی را تجربه کنند. در رستوران Lindita انواع غذاهای بین المللی سرو می شود. در رستوران Taverna انواع غذاهای دریایی و غذاهای ترکی سرو می شود. مهمانان هتل می توانند برای صرف غذاهای ایتالیایی به رستوران Carpaccio بروند.

    0c2a94a6ce40c11b305912de40f5fcdb.jpg
    هتل کمپینسکی بارباروس بی بدروم(Kempinski Hotel Barbaros Bay)
    اگر می خواهید در سفر با تور ترکیه به شهر بدروم در مکانی فوق العاده اقامت داشته باشید هتل کمپینسکی بارباروس بی یکی از گزینه های پیش روی شماست این هتل با چشم اندازی زیبا و امکانات مدرن و کامل اقامتی رویائی برای مهمانان خود به ارمغان می آورد. گردشگران می توانند از امکانات رفاهی هتل شامل زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری، ماساژ، جکوزی، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، استخر سر پوشیده و امکانات ورزشی شامل مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، دوچرخه سواری، موج سواری و کانو لذت ببرند. از غذاهای خوشمزه و متفاوت هتل کمپینسکی بارباروس بی می توان به کباب ماهی تازه روی اجاق ذغالی اشاره کرد. رستوران بارباروسا وعده های غذایی ایتالیایی به مهمانان هتل ارائه می دهد. همچنین غذاهای آسیایی متنوعی نیز در رستوران اصلی هتل که ۲۴ ساعته باز است، سرو می شود. اتاقها دارای مبلمان شیک، نشیمن، تلویزیون با گیرنده ماهواره، سشوار، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس ۲۴ ساعته، گاو صندوق، بالکن، حمام بزرگ و اینترنت رایگان در سراسر هتل می باشند.

    4fb3a9520ad7a0e79f300b67ee386636.jpg
     
    abines از این پست تشکر کرده است.