قوانین

شروع موضوع توسط Farjad ‏26/5/15 در انجمن روابط عمومی و اخبار سايت

وضعیت موضوع:
موضوع بسته شده است.
  1. Farjad

    Farjad Administrator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    39
    تشکر شده:
    22
    امتیاز دستاورد:
    8
    با تشکر از اينکه انجمن های مشاورفا را جهت مشاهده و فعاليت انتخاب کرده ايد . به لحاظ حفظ نظم سايت و همچنين راحتي کاربران اين قوانين وضع شده است ، که کاربران مي بايست طبق آن عمل کنند . در غير اين صورت مسئولين سايت اين حق را دارند که موضوعات ، تاپيک ها ، اخبار و تمامي توضيحات و در برخي مواقع اكانت آن کاربر را از سايت حذف نمايند. اين قوانين به صورت کامل در زير منتشر شده اند و ممكن است در هر زمان تغيير كند . لطفاً جهت مشاهده آخرين قوانين سايت به پيغامهايي که ممکن است برخي از روزها به هر نحوي به اطلاع كاربران ميرسد دقت فرماييد. اين قوانين بلا استثناء مي باشند و در رابطه با تمامي كاربران از جمله تازه وارد ، فعال ، همكاران سايت ، مديران انجمن ها و ... اجرا خواهند شد. پس از خواندن دقيق اين قوانين گزينه "ضمن مطالعه دقيق اساسنامه ، با همه موارد موافقم" را تيك بزنيد و سپس كليد "ثبت نام" را بفشاريد . شما ميتوانيد براي خواندن قوانين به بخش قوانين سايت نيز مراجعه نماييد .

    حفظ حريم شخصي کاربران :

    تمامي اطلاعات کاربران نزد مديران ارشد سايت محفوظ است . مگر به درخواست کتبي مراجع يا مراکز قانوني دولتي .


    1- قوانین ثبت نام:

    1-1: تمامي کاربران مي بايست در هنگام ثبت نام در سايت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمايند . در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب ، اكانت آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمن ها قطع خواهد شد . حتي المقدور نام كاربري را با حروف انگيسي به جاي فارسي ايجاد نماييد همچنين پس از عضويت امكان لغو عضويت توسط كاربر و يا مدير وجود نخواهد داشت .
    2-1: لطفا در هنگام ثبت نام ایمیل مربوط به خود را به صورت صحیح وارد نمائید و از وارد نمودن آدرس ایمیل های نامعتبر خودداری فرمائید. زیرا ایمیل های اطلاع رسانی سایت ، ایمیل های فراموشی پسوورد ، اهراز هویت کاربر ، اشتراک های انجمن و ..... به آدرس ایمیل ثبت نامی ارسال خواهند شد.( پس از ثبت نام لینک فعالسازی اکانت به ایمیل شما ارسال می شود )
    3-1: پس از عضويت امكان لغو عضويت توسط كاربر و يا تیم مدیریت سایت وجود نخواهد داشت.
    4-1: لطفاً از ایجاد بيش از يک حساب کاربری در سايت جداً خودداري فرماييد. در صورت مشاهده بيشتر از يک حساب کاربری از طرف يک کاربر ، تمامي آنها در اولين فرصت حذف خواهند شد و و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.
    5-1: ایجاد نام کاربری مشابه نام های کاربری مدیران سایت ، کاربران ویژه و عضو ها قدیمی سایت و سوءاستفاده از این قبیل نام ها مجاز نمی باشد و در صورت شکایت دیگر کاربران به تشخیص تیم مدیریت برخورد لازم انجام خواهد شد.
    6-1: تغییر نام کاربری بعد از ثبت نام توسط مدیران سایت قابل انجام نمی باشد. به همین جهت لطفا در هنگام ثبت نام با رعایت قوانین ، نام کاربری مورد نظر خود را انتخاب فرمائید.
    7-1: در صورتی که به هر دلیل حساب کاربری قبلی شما در سایت ، توسط مدیران مسدود شده است از ثبت نام مجدد با اطلاعات جدید خودداری فرمائید.( در این زمینه می توانید از طریق قسمت "تماس با ما" و با ایمیل مدیریت سایت پیگیر اکانت قبلی خود باشید.)




    2- قوانین عمومی :

    1-2: انجمن های گفتگوی مشاورفا تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است .لطفاْ در زمان مطرح كردن مطلبي در سایت ، به مسايل و قوانين کشور ، و نیز پرهیز از بحث و تبادل نظر در موضوعات مطرح شده در " فهرست مصادیق محتوای مجرمانه (موضوع ماده 21 قانون جرایم رایانه ای) "دقت لازم و کافی را مبذول فرمائید. و از قرار دادن مطالب و تصاوير مخالف با آن جداْ خودداري فرماييد.مدیران انجمن کلیه مطالبی که به نوعی دربردارنده مطالب فوق باشد را حذف و دسترسی کاربر خاطی را محدود خواهند کرد.

    2-2: جهت ارسال پست و تاپیک و نیز هر گونه مطلب و پیام حتما از زبان شیرین پارسی استفاده نمائید.ارسال به صورت فینگلیش انگلیش و سایر زبان ها و کاراکتر های بیگانه مجاز نمی باشد.
    3-2: رعایت ادب و احترام به کاربران و مدیران سایت و استفاده از کلمات مناسب و مودبانه جهت ارسال هر نوع مطلبی در سایت ضروری می باشد.بدیهی است در صورت مشاهده عدم رعایت این بند از قوانین با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.
    4-2: لطفا در هنگام ايجاد تاپيک يا مطرح کردن سوالات خود ، انجمن مناسب را انتخاب نماييد و از مطرح کردن سوالات خود در انجمن هاي نامتناسب با سوالتان خودداري نماييد . در صورت عدم رعایت این بند از قوانین برای اولین بار تاپیک حذف خواهد شد و در صورت تکرار ، علاوه بر حذف ، اخطار تخلف نیر برای شما ثبت خواهد شد.
    5-2: کاربران مي بايست در هنگام ارسال سوالات و مشکلات و پيغامهاي خود از يک موضوع مناسب استفاده نمايند. اين موضوع مي بايست در رابطه با سوال ، مشکل و يا پيغام ايشان باشد. در غير اينصورت در حالتي که کاربر جديد باشد به او اخطار داده خواهد شد. در صورت تکرار مجدد اين موضوع توسط کاربران ، بدون در نظر گرفتن جدید و قدیم بودن ، برخورد جدي خواهد شد. از انتخاب عناويني از جمله "كمك" ، "تورو خدا كمكم كنيد" ، "خيلي مهم" ، "هر كي ميتونه جواب بده" ، "نياز به پاسخ فوري" و مواردی از این قبیل جدا خودداري نماييد ، در غیر این صورت طبق قوانين با شما بر خورد خواهد شد.
    6-2: کاربران سايت مي بايست در هنگام ارسال پيغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب ، اكانت آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد .
    7-2: لطفا از ارسال تاپيکهاي تکراري جدا خودداري فرماييد. قبل از ايجاد تاپيک جدید و يا طرح سوال با استفاده ازگزينه جستجو از عدم وجود مطلب مورد نظر در انجمن ها مطمئن شويد. ایجاد یک تاپیک در بخش های مختلف به صورت تکراری اکیدا ممنوع می باشد.
    8-2: لطفاْ از ارسال پست هاي تكراري در تاپیکها خودداري فرماييد. پست هاي تكراري توسط مديران به سرعت حذف خواهند شد و در صورتي كه كاربر قصد تبليغ و يا نمايش يك مطلب در تمامي انجمن ها را داشته باشد ، تمامي آن ارسالها حذف خواهند شد. چرا كه اين كار باعث ایجاد مزاحمت برای كاربران ديگر مي شود. در صورت تكرار اين عمل از سوي كاربر ، اكانت وي نيز در اولين فرصت مسدود خواهد شد.

    9-2: لطفا در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرماييد. بدين معني که در صورتي که سوالهاي گوناگوني داريد ، آنها را در چندين ارسال مطرح نماييد و از مطرح کردن تمامي سوالات در يک ارسال خودداري فرماييد.
    10-2: سواستفاده از امکانات سایت مانند پیغام خصوصی ، پیغام بازدیدکننده ، ارسال پست و تاپیک در انجمن ها ، پروفایل کاربران و .... جهت ارسال اسپم های تبلیغاتی ، دعوت برای پیوستن به گروهها ، سایتها و انجمنهای متفرقه ، دعوت برای خرید / فروش هر گونه کالا و محصول ، سرویس ، خدمات ، و ...... اکیدا ممنوع می باشد.

    11-2: در صورت مشاهده هر گونه بي احترامي به كاربران ، مديران و مسئولان سايت ، با كاربر متخلف برخورد جدی خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد .


    12-2: نام کاربري شما تنها متعلق به شماست. از به اشتراک گذاري حساب خود پرهيز کنيد. در غير اين صورت مسئوليت تخلفات بر عهده شما بوده و در این زمینه هیچ دلیل و توجیهی پذیرفته نخواهد شد.


    13-2: مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق سايت رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و در قبال موارد جانبی آنها از جمله سالم و کارآمد بودن ، آلوده نبودن به ویروس ، تروجان ، فایل های جاسوسی ، کدهای مخرب و ..... هیچ گونه مسئولیتی بر عهده انجمن مشاورفا نمی باشد. ( پیشنهاد می کنیم در صورت دریافت هر گونه فایل در محیط اینترنت قبل از استفاده به وسیله برنامه های آنتی ویروس ، آنتی تروجان و برنامه هایی از این قبیل به صورت دقیق آنرا مورد برسی قرار دهید).
    14-2: در صورت مشاهده قرار گیری فایل های آلوده ، مخرب و مشکوک توسط کاربران در انجمن ، بدون اخطار قبلی مطلب فایل فوق حذف و در صورت تشخیص تیم مدیریت ، اکانت کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
    15-2: براي امنيت بيشتر جهت گرفتن پاسخ سوال از انجمن ها استفاده نماييد در صورتي كه مستقيما با يك كاربر از طريق ايميل ، چت و يا هر طريق ديگري ارتباط داشته باشيد سایت هيچ گونه مسئولیتی در قبال ایجاد مشکلات احتمالی بعدی بر عهده ندارد.
    16-2: چناچه اعمال مدیریتی ( حذف ، ویرایش ، انتقال ، قفل ، ادغام ) بر روی تاپیک ، پست ، پیغامهای موجود در درپروفایل و ... توسط مدیران اعمال شد در صورت نیاز جهت اطلاع از علل این امر و یا وجود سوال در این زمینه به صورت خصوصی با مدیر مربوطه در ارتباط باشید (در صورت مطرح کردن موضوع به صورت عمومی در قالب تاپیک ، پست و ... ، موارد سریعا حذف خواهد شد و پیگیری های بعدی شما حتی به صورت خصوصی پاسخ داده نخواهد شد . )
    17-2: در صورت مشاهده موارد خلاف قوانین ، مورد را از طریق دکمه "گزارش پست خلاف" و یا پیغام خصوصی به مدیران انجمن مربوطه جهت بررسی ارجاع دهید.هر گونه برخورد شخصی کاربر به جای تیم مدیریت و تصمیم گیری در این زمینه مجاز نخواهد بود و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.
    18-2: هر گونه استفاده ابزاری از امکانات "گزارش پست خلاف " و "تشکر" اکیدا ممنوع می باشد و در صورت مشاهده این مورد ، کاربر متخلف از امکانات فوق محروم خواهد شد.
    19-2: در صورت ملاحظه هرگونه ارسال تمسخر آميز ، توهين آميز ، مطرح نمودن منازعات و مشکلات شخصی ، موارد اعتراض و انتقاد آمیز در رابطه با کاربران و یا تیم مدیریت در انجمن ها ، مطلب فوق سريعا حذف و در صورت تکرار مجدد برخورد لازم و کافی با کاربر خاطی انجام خواهد شد.
    20-2: ارسال هر گونه پست نامرتبط که به نوعی سبب انحراف تاپیک از موضوع اصلی خود شود مجاز نمی باشد و در صورت تشخیص تیم مدیریت ، پست های نامرتبط حذف خواهند شد و برخورد لازم با کاربران خاطی انجام خواهد شد.استارتر تاپیک در صورت مشاهده موارد فوق تنها مجاز به ارسال گزارش به مدیران انجمن می باشد و هر گونه بحث و برخورد با کاربران خاطی ممنوع می باشد.
    21-2: لطفا در جهت حفظ نظم و آرامش و رعایت حقوق دیگر کاربران لطفا هر گونه انتقاد ، منازعات ، مشکلات و نظرات شخصی خود در خصوص یک کاربر و فعالیت های او ( تاپیک ،پست ، مطلب و ... ) را به صورت خصوصی با ایشان در میان بگذارید و از مطرح نمودن مطالب فوق به صورت عمومی اکیدا خودداری فرمائید.
    22-2: در صورت داشتن انتقاد از يک مدير لطفا در صورت تمايل به وسيله پيغام خصوصي‌ آنرا براي ديگر مديران ارشد ارسال نمائيد، چنانچه انتقاد و يا اعتراض نسبت به عمل يا رفتار مديري در انجمن داريد لطفا آنرا تنها از طريق پيغام خصوصي‌ براي مديريت سايت‌ ارسال نمائيد تا به موضوع رسيدگي‌ و در صورت لزوم مشورت هاي لازم انجام شود ،همچنين ميتوانيد از قسمت تماس با ما با مدیریت سایت در ارتباط باشید.
    23-2: مدیران انجمن حق سوءاستفاده از مقام خود در جهت تبلیغ کلاس , کارگاه ، خدمات ، سرویس و ..... ، خرید و فروش موارد فوق را ندارند. در صورت مشاهده تخلف فوق را از طریق قسمت "تماس با ما" و ایمیل مدیریت کل سایت ، اطلاع دهید مورد رسیدگی و تصمیم گیری نهایی قرار گیرد.
    24-2: ارسال هر گونه پست تشکر و سپاس در تمام بخش های انجمن اکیدا ممنوع می باشد و در صورت مشاهده همانند پست اسپم برخود خواهد شد !( جهت تشکر تنها استفاده از "دکمه تشکر " مجاز می باشد ).
    25-2: هر گونه ارسال های اسپم و پی در پی در جهت افزایش تعداد پست ها در انجمن اکیدا ممنوع می باشد و در صورت مشاهده علاوه در حذف تمامی پست های ارسال شده. اکانت کاربر خاطی مسدود خواهد شد.
    26-2: هر گونه نقل قول پست های خلاف قوانین کاربران مجاز نمی باشد.
    27-2: در صورتی که مایل به ارسال مطلبی از سایتهای معتبر دیگر می باشید.لطفا مطلب را به صورت کامل و بدون تغییر کپی نموده و در پایان حتما لینک و نام منبع را ذکر نمائید.(به دلیل رعایت حق کپی رایت و نیز در صورت وجود مشکل در سایت منبع ، کاربران دیگر دچار گمراهی نشوند )
    28-2: هر گونه انتقاد و شکایت از کاربران و سرویس ها ارائه شده با رعایت قوانین تنها در بخش "انتقاد و پیشنهاد" امکان پذیر است ، ارسال مطالب فوق در دیگر بخش های سایت ممنوع می باشد.

    3- قوانين امضا کاربران :

    1-3: رعایت ادب و احترام و استفاده از کلمات و جملات مناسب الزامی می باشد.
    2-3: در صورت امکان از زبان شیرین فارسی در این قسمت اسفاده فرمائید.
    3-3: قرار دادن تنها 2 لینک در این قسمت مجاز می باشد.
    4-3: قرار دادن حداکثر 2 شکلک در این بخش مجاز می باشد.
    5-3: استفاده از حداکثر 4 سطر در این بخش مجاز می باشد.
    6-3: استفاده از رنگ و فونت مناسب الزامی می باشد.
    7-3: قرار دادن هر گونه تصاویر ، بنرهای تبلیغاتی ، لینک فایل های صوتی و تصویری در این بخش ممنوع می باشد.
    8-3: استفاده از امضاء به عنوان ابزاری جهت اعلام شکایت ، انتقاد ، توهین ( به صورت مستقیم و غیز مستقیم ) تهمت و موارد مشابه به کاربران و مدیران و شخصیت ها اکیدا ممنوع می باشد.
    9-3: استفاده از نامهای کاربری ، لینک پروفایل ، لینک تاپیک انتقاد ، شکایت ، از مدیران ، کاربران ، ارائه دهندگان سرویس ، کالا و خدمات ممنوع می باشد.
    10-3: قرار دادن لینک سایت های فــ یـــ لــــ تــــــر شده ، سایتهای ناقض قوانین کشوری ، جرائم رایانه ای ممنوع می باشد.



    *در صورت عدم رعایت قوانین امضا :

    - در مرحله اول امضاء کاربر حذف و اخطار تخلف برای ایشان ثبت خواهد شد.
    - در مرحله دوم اخطار تخلف برای ایشان ثبت و حساب کاربری متخلف به مدت 3 روز مسدود خواهد شد.
    - در مرحله سوم امضا کاربر حذف + ثبت اخطار تخلف و امکان نمایش امضاء برای اکانت فوق بسته خواهد شد.


    4- قوانین پیام خصوصی:

    1-4: کاربران سايت مي بايست در هنگام ارسال پيغام شخصی در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب ، اكانت آن كاربر در اولين فرصت مسدود خواهد شد.
    2-4: استفاده از پیغام شخصی سایت به عنوان ابزاری برای فعالیت های تبلیغاتی ، تجاری ،و نیز ارسال دعوتنامه برای عضویت در سایت های دیگر اکیدا ممنوع می باشد.
    3-4: ارسال لینک تاپیک خود به مدیران در پیام خصوصی و پیام های کاربری جهت دریافت سریعتر پاسخ ، مجاز نمی باشد.
    4-4: کاربران عزیز در صورت مشاهده تخلفات از طریق پیغام شخصی موارد را مدیریت اعلام فرمائید.مطمئنا برخود کافی با این قبیل تخلفات انجام خواهد شد.


    - ثبت نام و فعالیت شما کاربران گرامی به معنی مطالعه دقیق و موافقت با تمام قوانین فوق می باشد.
    - تمامی کاربران و مدیران ملزم به رعایت دقیق قوانین می باشند.
    - حق اصلاح و تغییرقوانین در هر زمان برای تیم مدیریت محفوظ می باشد.

    با تشکر
    فرجاد محمدی مدیر ارشد سایت .
     
    علی، va va va و LifeStyle از این ارسال تشکر کرده اند.
وضعیت موضوع:
موضوع بسته شده است.