دانلود فیلم سن پطرزبورگ - (اختلال شخصیت ضد اجتماعی)

شروع موضوع توسط MoshaverFa ‏4/12/15 در انجمن تحلیل فیلم های روانشناسی

  1. MoshaverFa

    MoshaverFa Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    961
    تشکر شده:
    509
    امتیاز دستاورد:
    63
    54d1ed9df44e247c57004f9375e3d34b.jpg

    عنوان : سن پطرزبورگ
    موضوع روانشناسی : اختلال شخصیت ضد اجتماعی
    فرمت : mp4
    حجم : 527 مگابایت
    مدت زمان: 90 دقیقه
    محصول : ایران
    سال ساخت : 1388
    کارگردان : بهروز افخمی
    بازیگران : امین حیایی ، محسن طنابنده ، بهاره رهنما ، پیمان قاسم خانی . . .
    خلاصه داستان : کریم (محسن تنابنده) که از زندان آزاد شده در کافی شاپ صدای تصادف اتومبیلی را میشنود و پس از اینکه راننده ماشین میگریزد کریم جلوی ماشین جوانی رند به نام فرشاد (پیمان قاسم خانی) را میگیرد . شخص تصادفی در ماشین و در آخرین لحظات زندگی ، کریم را از وجود گنجی با کلید عقاب دو سر با خبر میکند ، پس از مرگ او ، کریم تلاش میکند گنج را بدست آورد غافل از اینکه فرشاد نیز به موضوع پی برده است و …

    دانلود فیلم با لینک مستقیم : دانلود
     
    rezanaghdi از این پست تشکر کرده است.
  2. MoshaverFa

    MoshaverFa Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    961
    تشکر شده:
    509
    امتیاز دستاورد:
    63
    سن پطرزبورگ(بهروز افخمی،1388)روایت ماجرایی است از همکاری دو خلافکار بنام های کریم یا نیکیتا(محسن تنابنده)و فرشاد(پیمان قاسم خانی) که بصورت تصادفی متوجه می شوند گنج آخرین تزار روسیه در یکی از خانه های بزرگ تهران مخفی شده است و تلاش می کنند تا آن را بدست آورند.....
    اما فیلم سن پطرزبورگ تصویر بسیار کامل و دقیقی از این شخصیت بویژه رفتارهای آنتی سوشیال در مقابل زنان ارائه می دهد.

    فرشاد یک کلاهبردار حرفه ای است که بسیارجذاب ،شیک پوش و خوش صحبت است،یکی از وجوه اصلی شخصیت های آنتی سوشیال همین است که در برخوردهای اول بسیار جذاب هستند.آنان قادرند براحتی اطمینان و اعتماد مارا جلب کنندو از این اعتماد در راه مقاصد خود سوء استفاده کنند.شخصیت آنتی سوشیال این فیلم نیز بسیار دوست داشتنی است،بخصوص در نظر زنان. هر سه زنی که در طول فیلم با آنان سرو کار دارد مانند موم در دست او هستندو او هیچ ابایی از سوءاستفاده از آنان ندارد چه سوءاستفاده مالی چه عاطفی.

    همچنین مانند تمام شخصیت های ضداجتماعی فرشاد احساس پشیمانی و عذاب وجدان از کلاهبرداری ها و خلاف های خود ندارد،براحتی دروغ می گوید و خود را ازمهلکه می رهاند.اگر دستش رو شود ،بلد است چهره مظلوم و حق به جانب بگیرد،اشک تمساح بریزد و حتی عذرخواهی کند،مانند سکانس کافی شاپ با نامزد پولدارش که ماشین هم زیر پای او گذاشته یا سکانس شام خوردن با خواهر نیکیتا.

    یکی از دیگر مشخصات شخصیت های آنتی سوشیال سابقه درگیری قانونی و زندانی شدن آنهاست،اگرچه معمولا سعی می کنند آن را مخفی کنند یا در صورت برملا شدن تقصیر را به گردن دیگران بیاندازند.

    همچنین فریب دادن زنان و دختران به بهانه ازدواج یا عشق و سوءاستفاده از آنان تاجایی که بتوانند نیز یک رفتار عادی در بین شخصیت های آنتی سوشیال است.ارتباط همزمان با چند زن و وانمود کردن به هرکدام که فقط و فقط او تنها عشق زندگیش است ،در بین اینها به وفور دیده می شود.آنها اطلاعات زیادی از خود به زنان زندگی شان نمیدهند،موبایل خود را اغلب در حالت سکوت می گذارند و به تماس های تلفنی جواب نمی دهند اما می دانند که چگونه اظهار توجه،علاقه و عشق کنند که دختران و زنان از هرگونه شک و تردید دور بمانند.

    اگر دختر جوانی که زندگی،قیافه و شخصیت معمولی و متوسطی دارد،به ناگاه با جوانی بسیار جذاب که در دیدارهای کوتاه اولیه بشدت شیفته و بی قرار او شده آشنا شود که از قضای روزگار ثروتمند،متنفذ و اصیل نیز هست،لازم است حتما به کاسه ای زیر نیم کاسه این عاشق احتمالا آنتی سوشیال شک کرده و پس از مشاوره با افراد صاحب نظروارد رابطه جدی تر با او شود یا چنانکه مکررا در صفحات حوادث می خوانیم با دادن طلاها و پولهایش به او کمک مالی کند.

    داستان سیندرلا و شاهزاده شاید اتفاق افتاده باشد،اما شاهزاده های خیابانی معمولا آنتی سوشیال هستند تاخلاف آن ثابت شود.....
     
    rezanaghdi و sare از این پست تشکر کرده اند.