کفپوش تیره برای دکوراسیون خانه عروس و داماد

شروع موضوع توسط Nazanin ‏11/11/15 در انجمن خانه داری

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    a442dfc5461f3cf71f7093b296df1ff9.jpg

    اگرچه کفپوش‌های تیره وقار و جلوه بی‌نظیری به هر خانه‌ای می‌دهند اما اگر با رنگ‌ها و مبلمان نادرستی همراه و هم‌نشین شوند، باعث خلق فضایی تیره، تاریک و سنگین می‌شوند که به هیچ عنوان نمی‌توان در آن احساس راحتی کرد.

    قدر مسلم بسیاری از زوج‌ها که در تدارک عروسی هستند برای چیدمان جهیزیه و دکوراسیون خانه خود به دنبال ایده‌های تازه هستند و اگر به رنگ تیره هم علاقه‌مند باشند، به چینش وسایل خانه و تعیین رنگ دیوارها و کفپوش‌ها فکر می‌کنند، اما نمی‌دانند نتیجه کار چه می‌شود. اگر تمایل دارید بدانید هنگام استفاده از کفپوش تیره در درکوراسیون چگونه می‌توان بر این مشکل فائق آمد و به نتیجه مطلوبی رسید، با این نوشته همراه ما باشید.

    دیوارهای سفید و مبلمان چوبی روشن: یکی از ایده‌هایی که در صورت وجود کفپوش تیره در محیط، از سنگین شدن احساس و جلوه موجود جلوگیری می‌کند رنگ‌آمیزی دیوارها با رنگ است و انتخاب یک روکش روشن برای مبلمان چوبی. در این صورت کفپوش تیره فضا، جلوه شیک و موقر خود را به زیبایی ارائه می‌دهد، بدون آن که سبب سنگینی یا تاریکی محیط شود



    7d915a2df7b9071531b04f2978091244.jpg


    مجله منزل نوشت:هماهنگ‌سازی پایه‌های چوبی مبلمان با کفپوش تیره: برای داشتن جلوه‌ای متعادل و زیبا در فضایی با کفپوش تیره، همیشه به کنتراست نیاز داریم. پس مبلمان را طوری انتخاب کنید که پایه‌های چوبی آنها هم‌رنگ یا دارای رنگی نزدیک به کفپوش باشد. در این صورت هماهنگی و انسجام قدرتمندی در دکوراسیون ایجاد می‌شود و بر شیکی جلوهدکوراسیون می‌افزاید. حال اگر برای دیوراها نیز رنگی روشن انتخاب کنید دیگر نباید نگران تیرگی و سنگینی فضای خانه باشید.

    قالیچه روشن و کفپوش تیره: انتخاب رنگی تیره و خاص مانند طوسی- بژ برای دیوارهای محیطی که کفپوش آن رنگی تیره مانند نوک مدادی سیر دارد، یک انتخاب خیلی شیک و منحصر به‌فرد است. در چنین حالتی برای ایجاد تعادل در احساس و جلوه فضا بهترین کار این است که از قالیچه‌ای با رنگ بسیار روشن روی کفپوش تیره استفاده کنید.

    رنگی زنده برای دیوار، گلیم و کفپوش تیره: این سه عنصر کنار هم، دکوراسیونی گرم و خوش احساس ایجاد می‌کنند. رنگی زنده اما نه چندان تند بر دیوار، گلیمی طرح‌دار و زیبا که کمابیش از همان رنگ دیوار برخوردار است؛ در محیطی با کفپوش چوبی تیره به اتفاق هم فضایی زیبا و خوشایند خلق می کنند. این یکی از بهترین ایده‌ها برای دکوراسیون مکانی است که کفپوش تیره دارد.



    6ff9b2d33ce7b7cd38b6c0613131f8fc.jpg


    کفپوش تیره در آشپزخانه: کفپوش تیره در آشپزخانه خیلی شیک است، به شرط آنکه یک سری نکات جانبی را هم رعایت کنید. بهترین ایده برای استفاده از کفپوش تیره در آشپزخانه، همراه کردن آن با کابینت و دیوارهای سفید، کانتر مرمین و شیرآلات و اکسسوری‌های برنزی است. چنین آشپزخانه‌ای بی‌نهایت متعادل و چشم‌نواز خواهد بود.