چیدمان متفاوت جهیزیه؛ مشکی و سفید

شروع موضوع توسط Nazanin ‏11/11/15 در انجمن خانه داری

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    72a0087a58fb490a4e0afa1547f7ea5e.jpg


    آیا تا به حال به استفاده از رنگ مشکی در دکوراسیون منزل خود فکر کرده‌اید؟ مشکی رنگی زیرکانه و معماگونه است و می‌تواند هم روحیه غم و هم روحیه شادی را در شما تقویت کند. زمانی به راز درون این رنگ پی می‌برید که ریتم توافق وجودی آن با سایر رنگ‌ها را لمس کنید و از این رنگ نهایت لذت را ببرید. طراحی دکوراسیون منزل با رنگ مشکی شجاعت و جسارت خاصی می‌خواهد. در واقع باید دل را به دریا زد.

    هر چند که چیدمان جهیزیه به رنگ مشکی وسفید برای خانه عروس و داماد را دارای شگون نمی‌دانند، اما برای عروس‌ها ودامادهای متفاوت می‌تواند نشانه‌ای از تفاوت از یکسو و جسارت و شهامت از سوی دیگر باشد.

    مجله منزل نوشت، نمی‌دانیم این شجاعت را به خرج می‌دهید یا نه ولی ما برای استفاده از این رنگ در منزل پیشنهادی برای شما داریم تا هم آرامش رنگ مشکی را به خانه خود بیاورید و هم آن را تبدیل به خانه‌ای رویای و افسانه‌ای کنید.


    da5b337dac4464650afac49af4e56645.jpg


    خواب مشکی

    اگر شما یک اتاق خواب رمانتیک را می‌پسندید و به رنگ مشکی علاقه بسیاری دارید، می‌توانید در انتخاب رنگ دیوار خود از دو رنگ سفید و مشکی به صورت تک‌رنگ استفاده کنید البته کاغذ دیواری‌هایی با همین ترکیب‌بندی وجود دارند که می‌توانید آنها را تهیه کنید. در کنار این رنگ‌آمیزی زیبای دیوار، می‌توانید از روتختی مشکی و سفید که رنگ سفید در آن غالب باشد، استفاده کنید. با پرده‌های مشکی خداحافظی کنید چون اتاق را دلگیر و تاریک می‌کنند، همچنین یک قالیچه مشکی با طرح‌های سفید در کف این اتاق خواب، فضای رمانتیک و عاشقانه‌ای برای شما طراحی می‌کند.


    9494f78502957915f00d143c43fa0b3a.jpg


    مشکی برای سرویس بهداشتی

    اگر قصد دارید این رنگ را در حمام خود داشته باشید، می‌توانید کاشی‌های دیوار را به رنگ سفید درآورید و برای کف از سرامیک‌های مشکی با طراحی‌های سفید استفاده کنید. توالت فرنگی در کنار وان مشکی و حوله‌های سفید‌رنگ، دیدی چشمگیر به وجود می‌آورند؛ البته برای اینکه فضا خسته‌کننده نشود، می‌توانید از بطری‌های رنگارنگ شامپو و صابون‌های معطر رنگی در فضای حمام استفاده کنید.


    6dace6d5ab5efcda251ff0e9c22bf114.jpg


    رنگ سفید را دست کم نگیرید

    با تاکید بر خنثی بودن رنگ مشکی یادتان باشد جایی هم برای رنگ سفید در نظر بگیرید. رنگ سفید با همه آرامشی که در خودش دارد ترکیبی است از انواع رنگ‌های که وجود دارند اما به چشم نمی‌آیند، بنابراین سفید می‌تواند به تنهایی انرژی پنهان در همه این رنگ‌ها را منعکس کند. اگر مبلمان شما مشکی و ساده است حتما به کوسن‌های سفید برای چیدمان فکر کنید تا آرامش و نشاط را با هم داشته باشید. در چیدمان خانه‌تان جایی هم برای آیتم‌های دکوراتیو سفید در نظر بگیرید. آیتم دکوراتیو انتخابی شما می‌تواند یک مجسمه مدرن باشد یا یک ظرف و حتی یک تابلو.


    e347bdbb3bd26b17b892fc5c2ded7f41.jpg


    یک ترکیب لوکس

    اگر خیال دارید به ترکیبی لوکس از رنگ مشکی برسید یا حتی به استفاده از این رنگ در اتاق پذیرایی‌تان فکر می‌کنید یادتان باشد باید به ترکیب این رنگ با طلایی، حال و هوای فانتزی رنگ مشکی را کمی متعادل‌تر می‌کند. شما می‌توانید این ترکیب رنگ را در مبلمان، پرده یا حتی اکسسورایز انتخابی‌تان هم امتحان کنید. مجسمه‌های طلایی یا آباژورهایی با پایه طلایی شما را به نتیجه دلخواه‌تان می‌رساند.