مجموعه داستان آقا گوسفنده، خانم گوسفنده و بزچلاقه

شروع موضوع توسط Nazanin ‏5/11/15 در انجمن تربیت کودکان

  1. Nazanin

    Nazanin Moderator عضو کادر مدیریت

    ارسال ها:
    16,244
    تشکر شده:
    60
    امتیاز دستاورد:
    38
    [​IMG]
    شهرزاد: اين مجموعه در ۳ بسته تهيه شده است و درهربسته، يك كتاب آكاردئوني (كه البته ۲ داستان را درخود جاي داده) همراه با عروسكهاي مقوايي و چندبازي به چشم ميخورد. قضيه آنجا حساستر ميشود كه نويسنده اين مجموعه «مصطفي رحماندوست » است و درواقع اين كتاب جديدترين اثر اوست كه دراين قالب متفاوت چاپ شده است. مصطفي رحماندوست دراين مجموعه تخيلي كه آقا گوسفنده، خانم گوسفنده، بز چلاقه و بالاخره بز سفيده قهرمانهاي آن هستند، سنتهاي ايراني و فضاسازي بومي را هم براساس يكي از ضرب المثل هاي ايراني انتخاب كرده است؛ «بزچلاقه از آب گل آلود ماهي ميگيرد ،» «جاي خانم گوسفنده و آقاگوسفنده تر است؛ اما بچه... » و «آقا گوسفنده چتر نميشود »، تنها نام ۳ داستان اين مجموعه اند

    اين گروه مهربان
    آقا گوسفنده و خانم گوسفنده و بزچلاقه توي يك آغل زندگي ميكنند، روزها به دشت و صحرا ميروند و شب ها دوباره به آغل برمي گردند؛ اما درطول روز اتفاقهاي ديگري هم مي افتد كه اين ماجراها، داستان كتاب هاي آكاردئوني را تشكيل ميدهند. آنها دركنار هم تعاملات و رفتارهاي اجتماعي را ياد ميگيرند و تمام اينها به زبان ساده اي براي كودكان روايت شده است.

    بازي، شادي، رنگ
    در هركدام از اين جعبه ها عروسك مقوايي آقاگوسفنده و خانم گوسفنده به چشم ميخورد. ۴ بازي و نقاشي هم در هر جعبه هست كه به فراخور داستانهاي هرجعبه طراحي شده و چه دربازيهاي فكري و چه رنگ آميزيها از شخصيت هاي هركدام از آن داستانها استفاده شده است.

    مشخصات کتاب
    مجموعه «آقا گوسفنده، خانم گوسفنده و بزچلاقه » دارای ۸صفحه مصور رنگی می باشد و برای گروه سنی ب مناسب است. موضوع این مجموعه ضرب المثل های ایرانی است که در قالب داستانهای حیوانات منتشر شده است.

    هر یک از کتاب های این مجموعه را می توانید به قیمت ۴۰۰۰تومان از انتشارات حوا خریداری کنید. برای سفارش تلفنی با شماره ۲۲۲۷۸۰۰۳ تماس بگیرید.