نویسنده/ مترجم: آر. برایتون باون/ مجید نوریان مجموعه مقالاتی از دانشگاه هاروارد /کتاب حاضر با رویکردی روانشناسانه به بررسی معضلات رفتاری کارکنان بدقلق پرداخته و با ارائه شیوه هایی نوین به چگونگی تصحیح این برخوردها، ایجاد آرامش در محیط کار و افزایش بهره وری می پردازد. مقالات این کتاب در سه بخش کلی شما را برای دست و پنجه نرم کردن با آدمهای بدقلق هدایت خواهند کرد: - تطبیق واکنش شما به انواع خاصی از رفتار دردسر ساز - تحقیق و بررسی تاثیر رفتار و عملکردهای خود شما روی دیگران - برقراری ارتباط به شیوه ای موثر در خصوص رفتار بدقلق فهرست مطالب کتاب : - فصل اول - با چه نوع از افراد بد قلق باید دست و پنجه نرم کرد؟ - خشم در محل کار امروز - آدمهای بدعنق، آدمهای عوضی و آدمهای بد اخلاق - نحوه مدیریت افراد بدقلق - اصلا کاری نکنید- همان جا بنشینید - آیا به کم کارها کمک می کنید یا به زور آنها را بالا می کشید؟ - عواقب و پیامدها - راز پاسخگو دانستن افراد - فصل دوم - آیا شما علت رفتار بدقلق هستید؟ - از تعارضات دوری نکنید- آنها را مدیریت کنید - نحوه برخورد با رفتارهای بدقلق - چه وقت باید از دعوا کنار کشید - پنج سوال درباره روابط افراد فردی/ کاری - چهار توهم درباره بازخورد - فصل سوم - با افراد بدقلق چطور باید ارتباط برقرار کنید؟ - مدیریت منفی نگری - فهرستی برای انجام یک گفت و گوی تادیبی - نگرانی ناشی از بازنگری عملکرد - اصلا نمی توانم خودم را قانع کنم در این باره با او حرف برنم - نحوه انجام گفت و گوهای سخت - اسرار برقراری ارتباط مربیان اجرایی - نحوه انجام گفت و گوهایی که به عمل منتهی می شوند - بازخورد در زمان آینده انتشارات مبلغان