راه اندازی فروشگاه اینترنتی

شروع موضوع توسط salmani ‏2/7/16 در انجمن کامپیوتر و اینترنت

  1. salmani

    salmani New Member

    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز دستاورد:
    1
    فروشگاه ساز سبدخرید، همواره پیشتاز!
    سبدخرید شما را در راه اندازی فروشگاه اینترنتی حرفه ای با امکانات فوق العاده در کمترین زمان یاری خواهد نمود.

    برنامه نویسی کاملا بومی
    فروشگاه ساز سبدخرید یکی از معدود نرم افزارهای راه اندازی فروشگاه اینترنتی است که توسط متخصصین داخلی و به صورت کاملا بومی، طراحی و برنامه نویسی شده و ترجمه شده نرم افزارهای خارجی رایگان نمی باشد. تیم برنامه نویسی سبدخرید همواره با مطالعه تکنولوژی های روز دنیا، اقدام به توسعه نرم افزارهای تولیدی خود نموده است، از این رو فروشگاه ساز سبد خرید در مقایسه با پلتفرم های تجارت الکترونیک تجاری مطرح دنیا که در سطح Enterprise مورد استفاده قرار می گیرد، در امکانات، سرعت، امنیت، سادگی پنل مدیریت و بسیاری موارد دیگر برتری های بسیاری دارد.


    بهینه برای کسب و کارهای مختلف
    طراحی و برنامه نویسی فروشگاه ساز سبدخرید به گونه ای صورت گرفته که با استفاده از امکانات موجود در پنل مدیریت فروشگاه، امکان تعریف و یا تغییر پارامترهای مورد نیاز بر اساس کسب و کار مورد نظر، فراهم شده است و بر خلاف بسیاری از فروشگاه سازهای دیگر، به صورت پارامترهای پیش فرض و غیر قابل تغییر نمی باشد. این امکانات، تنظیم و بهینه سازی فروشگاه اینترنتی ایجاد شده را برای هر گونه کسب و کاری بدون نیاز به برنامه نویسی، سفارشی سازی و پرداخت هزینه های جداگانه به سادگی میسر می سازد.


    مناسب کسب و کارهای بزرگ
    معماری فروشگاه ساز سبدخرید، از ابتدا با در نظر گرفتن شرایط مختلف، متناسب با کسب و کارهای بزرگ و حرفه ای و امکان بارگذاری سریع تحت ترافیک و بازدید بسیار بالا طراحی و برنامه نویسی شده است، امکانات فراوان و کاربردی جهت مدیریت بخش های مختلف فروشگاه اینترنتی ایجاد شده، به کمک نظرسنجی و دریافت بازخوردهای صاحبان فروشگاه های اینترنتی که از خدمات ما استفاده نموده و با مشتریان و بازار واقعی در تعامل بوده اند و همچنین بر اساس نیازهای واقعی بازار ایران ، طی گذشت زمان و کسب تجربه های مفید، به سیستم اضافه گردیده است. از این رو کسب و کارهای بسیار زیادی از خدمات ما جهت فروش اینترنتی محصولات و خدمات خود استفاده می نمایند.

















    __________________________________________________________
    فروشگاه ساز سبدخرید با سئوی فوق العاده
     
    آخرین بار توسط مدیر ویرایش شد: ‏5/7/16