ورود به سایت   عضویت
ورود به سایت
» » » خطر رابطه جنسی در دوران قاعدگی

خطر رابطه جنسی در دوران قاعدگی

 میل جنسی در دوره قاعدگی برای اکثر خانم ها بیشتر محسوس میشود و گاها برخی افراد نیز در این دوران اقدام به برقراری رابطه جنسی دخولی میکنند ، سوالی که برای خیلی ها پیش می آید علت آنکه گفته میشود در دوران قاعدگی (پریود) رابطه جنسی دخولی نداشته باشید چیست ، ما در این مقاله سعی داریم تا پاسخ جامعی در این خصوص ارائه دهیم.

در زمان پريود یا عادت ماهانه یا همان قاعدگی ديواره هاي رحمی كه جهت لانه گزيني جنين آماده شده است و بافتي پر از عروق در جداره رحم شكل گرفته است ريزش كرده و از طريق دهانه رحم وارد واژن يا مجراي تناسلي شده و خارج مي گردد. که حتما شما آنرا مشاهده کرده اید در اینصورت هم دهانه رحم باز مي باشد و هم ديواره هاي رحم بر اثر ريزش زخمي مي باشد در اینصورت برقراري رابطه جنسي باعث خواهد شد تا ميكروبها وارد رحم شده و ايجاد عفونت نمايد.

معمولا عفونت ايجاد شده شديد بوده و عوارض بسياري براي فرد به جا مي گذارد. مثلا اين عفونت مي تواند باعث چسبندگي هاي داخل رحمي شود و مانع از بارداري فرد در اينده گردد. يا ممكن است اين عفونت منجر به عفونت داخل حفره لگن شود و مشكلات زيادي را براي زن ايجاد نمايد. لذا از نظر پزشكي برقراري رابطه جنسي دخولی در اين دوران صحيح نمي باشد.

البته از نظر شرعی نیز رابطه جنسی دخولی در دوران قاعدگی حرام است.

اما خانمهایی که نیاز جنسی در دوران قاعدگی برای آنها محسوس تر میباشد ، میتوانند از طریق غیر دخولی جهت تامین این نیاز بهره مند شوند

توسط : مشاورفا  در تاریخ : 22-09-1394, 16:35   بازدیدها : 1463   
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .