ورود به سایت   عضویت
ورود به سایت
» » » چکار کنیم که فرزندمان شاگرد اول کلاس شود

چکار کنیم که فرزندمان شاگرد اول کلاس شود

چکار کنیم که فرزندمان شاگرد اول کلاس شود

مارک فنسک، نورولوژیست و نویسنده کتاب ” مغزهای برنده: هشت تکنیک افکار بزرگ برای نائل شدن  به موفقیت ” نشان می دهد، مغزهای قدرتمند در بدن های سالم هستند. با تحقیقات و اجرای پندهای زیر می توان به موفقیت فرزندان در مدرسه امیدوار بود. 
1- ورزش کردن
، نتایج بررسی های تازه دانشمندان نشان داده، بخش حافظه و مهارت های شناختی مغز کودکانی که فعالیت جسمی بیشتری دارند و ورزش می کنند بزرگ تر است. بررسی های دیگر نشان دادند کودکانی که ورزش می کنند در خواندن، هجی کردن کلمات و حل کردن مسائل ریاضی عملکرد بهتری دارند. به عبارت دیگر، اگر می خواهید فرزندتان چیزهایی که آموخته به خاطر بیاورد، او را به ورزش کردن تشویق کنید.
2- تغذیه سالم
مغز کودکان در حال رشد است. اسیدهای چرب امگا سه و شش و آنتی اکسیدان ها نقش بسیار مهمی در حفظ تندرستی دارند و سبب رشد سیستم اعصاب مرکزی کودکان می شوند. افزودن ماهی، تخم مرغ، آجیل، میوه و سبزیجات به رژیم غذایی کودکان سبب تامین مواد مغذی مغز و بدن کودکان می شود.
3- خواب شبانه با کیفیت
در حالی که بدن کودکان خواب است، مغزشان در حال کار بر روی اطلاعات به دست آمده است. کودکانی که خواب شبانه با کیفیتی ندارند یا به اندازه کافی نمی خوابند توانایی آموختن را از دست می دهند. به فرزندان بیاموزید در ساعت معینی به رختخواب بروند و دست کم 9 ساعت بخوابند.

توسط : مشاورفا  در تاریخ : 5-07-1394, 13:27   بازدیدها : 873   
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .