ورود به سایت   عضویت
ورود به سایت
» » » اگر میخواهید به روش متفاوت زندگی کنید این قوانین طلایی را بخوانید

اگر میخواهید به روش متفاوت زندگی کنید این قوانین طلایی را بخوانید

اگر میخواهید به روش متفاوت زندگی کنید این قوانین طلایی را بخوانید

اینکه اصولی در زندگی خود پیش بگیرید و همان  روش را دنبال کنید راحت است ، اما اگر روزهایتان یکسان و کسل  کننده شده و  این احتیاج را حس می کنید تا زندگی جدیدی را تجربه
کنید باید ریسک کنید و خودتان را تغییر دهید  . خودتان را از روال عادی زندگی خارج کنید، یا به روشی متفاوت تر زندگی کنید، و آنگاه درهای جدیدی را میبینید که به رویتان باز شده اند:
1_ قبول کنید که زندگی همیشه آسان نیست.
ممکن است برای شروع نکته دلسرد کننده ای به نظر برسد، اما دانستن این نکته مهم است. اغلب افراد فکر میکنند باید همیشه شاد و خوش بین باشند. این واقع بینانه نیست. زندگی بالا و پایین بسیاری دارد. چه خطر کنید یا نه اتفاقات بد روی میدهند ، ولی چیزی که لازم است آن را بپذیرید قبول این نکته است که زندگی میتواند سخت باشد. وقتی که واقعا افسرده اید بیرون رفتن و لبخندی بر لب داشتن و وانمود کردن به اینکه همه چیز روبراه است ، سخت است ولی ارزشش را دارد. با درک اینکه زندگی سختی هایی دارد ، خودتان را بیشتر با زندگی وفق میدهید.با این کار به جای اینکه بی خیال باشید شرایط را در زمانیکه به کمک بیشتری نیاز دارید برای خود آسان میکنید.
اینکه روالی عادی در زندگی خود پیش بگیرید و همان را ادامه دهید راحت است ، ولی اگر روزهایتان یکنواخت و خسته کننده شده و  این نیاز را حس می کنید تا زندگی متفاوت را تجربه کنید باید ریسک کنید و خودتان را تغییر دهید  . خودتان را از روال عادی زندگی خارج کنید، یا به روشی متفاوت تر زندگی کنید، و آنگاه درهای جدیدی را میبینید که به رویتان باز شده اند:

اگر میخواهید به روش متفاوت زندگی کنید این قوانین طلایی را بخوانید

2- خوش بین باشید ، اما منطقی !
این مسئله در تضاد با قانون اول نیست بلکه در ادامه همان است. خوش خیال نباشید اما خوش بین چرا !.. همیشه کارمندی که ترفیع میگیرد شما نیستید اما  به راه خود ادامه دهیدو از یک مانع کوچک رد شوید نگذارید موانع شما را ناامید کنند . در ذهنتان خوش بین باشید ، شما کارمند بسیار خوبی هستید، صلاحیت ترفیع گرفتن را دارید، اما منطقی هم باشید شما همکارانی دارید که آنها هم کارمندان خوبی هستند، و هر کدام از آنها هم شایستگی ترفیع رتبه دارند. سختی ها وجود دارند اما باید امیدوار  روی توانایی هایتان تمرکز کنید !
3- قوانین را به نفع خودتان تغییر دهید.
چه رییس باشید چه مرئوس این روش به کارتان می آید! همیشه هم بر قوانین پافشاری نکنید. برای مثال اگر بچه ها تکالیفشان را انجام داده اند اجازه دهید کمی بیشتر بیدار بمانند. گاهی تغییری جزئی در قوانین میتواند به عنوان جایزه ای بزرگ باشد. برای تجربه راهی جدید، از شکستن قوانین در مورد خودتان هم واهمه نداشته باشید.
چه میشود اگر همه کارمندان در اداره همیشه و دقیقا هر آنچه را که رئیس میگوید مو به مو انجام ندهند؟ فکر میکنید راه بهتری سراغ دارید؟ دلایل کافی برای در پیش گرفتن روش خود دارید؟ پس دست به کار شوید ! بهتر است که قوانین را به نفع خودتان تغییر دهید و چیزهای جدیدی را تجربه کنید تا اینکه همیشه به قوانین قدیمی بچسبید و همان نتایج معمولی را داشته باشید.

توسط : مشاورفا  در تاریخ : 30-06-1394, 20:57   بازدیدها : 720   
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .