ورود به سایت   عضویت
ورود به سایت
» » » هرگز این کار اشتباه را در زندگی مشترکتان نکنید

هرگز این کار اشتباه را در زندگی مشترکتان نکنید

اگر وظایف تان را با همسرتان جابه جا کرده اید بدانید سخت در اشتباهید و هرکس باید به وظایف و تکالیف خود در به نحو احسن انجام دهد و جایگاه خود را در زندگی حفظ کند.
بشیر‌مقدمی‌ با در نظر‌ گرفتن طلاق به عنوان یک معضل اجتماعی‌ اظهار‌ داشت:‌ آموزش‌های قبل از ازدواج کافی نیست و باید این آموزش‌ها را‌ از ابتدای تحصیل کودک در سطح‌های مختلف به کار ببندیم.
وی افزود:‌‌‌ چشم و هم چشمی بی‌مورد‌ بین زوج‌های جوان سبب خسارت‌های جبران‌ناپذیری به خود و جامعه می‌شود‌ و این عامل در تشدید‌‌ طلاق نقش اساسی دارد.
معاون فرهنگی دادگستری زنجان با‌ اشاره به پایین آمدن سطح تحمل و صبر جوانان افزود :‌‌‌‌‌خانواده‌ها‌ باید راهنمایی‌های خود را نسبت به زوج‌های جوان افزایش داده تا تجربیات خود را به آنها انتقال و از اختلافات ناشی از بی‌تجربگی آنها جلوگیری کنند.
وی افزود:‌ نبود‌ وقت کافی برای در کنار‌ هم بودن زن و شوهر‌ و بازگو کردن مشکلات‌شان نیز سبب جدایی روحی آنها از هم و در نتیجه بروز مشکلات تفاهمی است.
مقدمی با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی گفت: معضل بیکاری،‌ پایین آمدن سطح درآمد و بالابودن مخارج نیز به نوعی باطلاق رابطه دارد‌ که ذاتا فقر سبب مشکلات عدیده اجتماعی و فردی است.
وی افزود: ‌تعارض نقش‌ها در خانواده سبب به وجود آمدن مشکلاتی می‌شود که بنیان خود خانواده راسست می‌‌کند‌، زوج‌ها آگاه باشند‌ که در خانواده نباید نقش زن و مرد عوض شود.

توسط : مشاورفا  در تاریخ : 29-06-1394, 09:25   بازدیدها : 755   
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .