ورود به سایت   عضویت
ورود به سایت
» » » موفق شدن با در پیش گرفتن این عادات

موفق شدن با در پیش گرفتن این عادات

کافیست این عادات مفید را در پیش بگیرید و موفق شدنتان را تضمین کنید
عادات ناکارآمد خود را با این عادات سودمند جایگزین کنید تا در جایگاه یک کارآفرین به موفقیت برسید.به گزارش مشاورفا به نقل از مجله پنجره خلاقیت، آیا میدانستید احتمال شکست در کارآفرینی چهار برابر احتمال موفقیت است؟ آیا میدانید که چرا ایجاد یک کسب و کار موفق اینقدر دشوار است؟ این موضوعات به چندین عامل بستگی دارد که یکی از آنها نحوه گذراندن اوقات فراغت کارآفرینان است.
کارایی شما در طول زمان فراغت اغلب به موفقیت شما در کاری که ایجاد کرده اید می انجامد مطمئن باشید که افراد موفق در زمان فراغت خود کاری بیش از لم دادن روی مبل و چک کردن شبکه های اجتماعی شان می کنند.
اگر در به دست آوردن موفقیت به عنوان یک کارآفرین مشکل داشته اید، شاید بخواهید نگاه دقیق تری به نحوه گذراندن ساعات فراغتتان بیندازید. سعی کنید عادات ناکارآمد خود را با عاداتی سودمند جایگزین کنید:
۱. ورزش کردن
ورزش کردن هم برای بدن و هم برای ذهن بسیار مفید است. با توجه به پژوهش های متعدد، افرادی که ۳۰ دقیقه در روز و پنج بار در هفته ورزش می کنند از سلامت مغزی بیشتری برخوردارند که این سلامتی با سرحال بودن، کاهش استرس، خلاقیت بیشتر و تفکر شفاف تر خود را نشان می دهد. ورزش بهتری کاری است که میتوانید انجام دهید تا در هنگام راه اندازی کسب و کارتان هشیار و سرحال باقی بمانید.
۲. تفریحات
آیا تا به حال توجه کرده اید که برخی از موفق ترین افرادی که می شناسید، سبک زندگی جالبی بیرون از محیط کاری دارند؟ این موضوع ناشی از اوقات فراغتی است که آن دسته از افراد به لذت بردن و خوش بودن می گذرانند. تفریحات منبعی عالی برای خلاقیت و راه فرار از استرس محسوب میشوند.
۳. یادگیری
موفقیت گاهی به معنای شدت بخشیدن به علاقه به یادگیری است. اگر میخواهید علاقه به یادگیری را در خود افزایش دهید. چیز جدیدی یاد بگیرید. برخی از افراد دوست دارند زبان های خارجی یاد بگیرند؛ برخی دیگر دوست دارند سرشان را به یادگیری آخرین تکنولوژی ها گرم کنند. بیشتر افراد دوست دارند چیزی یاد بگیرند که به کارشان بیاید، مانند اصول فناوری اطلاعات. جو قدرتمندی از یادگیری میتواند تا ۳۷ درصد به افزایش کارایی شخصی و حرفه ای بینجامد.
ضمنا دیگر با وجود کلاس های آنلاین و اپلیکیشن های آموزشی نمیتوانید بهانه دور بودن یا پر هزینه بودن آموزش را بیاورید!
۴. تمرکز حواس
دلیلی وجود دارد که یوگا به یکی از محبوب ترین ورزش های ارتقا دهنده سلامتی تبدیل شده است: تمرکز حواس میتواند به شما کمک کند تا آرامش داشته باشید، کارایی تان را بهبود ببخشید، خلاقیت بیشتری به دست آورید و سلامتی کلی خود را حفظ کنید.
ذکر این نکته اهمیت دارد که به دست آوردن تمرکز حواس لزوما به معنای انجام دادن یوگا یا مدیتیشن نیست، اگرچه هردوی این موارد به تمرکز حواس می انجامند. شاید تنها در ۲۰ دقیقه در روز و با نشستن آرام و در سکوت یا لم دادن روی صندلی، خیره شدن به سقف و فکر نکردن به هیچ چیز بتوانید به تمرکز حواس دست یابید.
۵. به دیگران کمک کنید
اگر بینش خود را از دست داده اید و نمیدانید که چه چیز برای شما اهمیت دارد، از این موقعیت برای کمک به افرادی استفاده کنید که شانس کمتری در زندگی به دست آورده اند. کمک کردن به جامعه به شما کمک می کند تا در مورد مسائل دیگری جز کار هم فکر کنید؛ چیزی که ممکن است به شما کمک کند تا چگونگی ارتقای کسب و کار خود را ارزیابی کنید. بهتر است گاهی به جای تمرکز صد درصدی روی مسائل و مشکلات خود، به زندگی دیگران نیز نگاهی بیندازید و به آنها کمک کنید.
۶. مطالعه
بهترین راه برای آشنایی با فعالیت های افراد موفق این است که مطالعه کنید. چه برای خواندن آخرین اخبار، راهنمایی در زمینه کسب و کار و یا آشنایی با زندگی نامه فرد مورد علاقه تان کتاب بخوانید زیرا به شما کمک می کند تا خلاقیت خود را افزایش دهید، روند فکری خود در محل کار را ارتقا بخشید و بعد از یک روز کاری طولانی استرس خود را از بین ببرید.
۷. خانواده
هر از چند گاهی به خود استراحت دهید و تمرکز صد درصدی خود را روی خانواده تان بگذارید. فقط برای چند ساعت در هفته در مورد مسائل کاری خود فکر نکنید و از آنچه در خانه اتفاق می افتد لذت ببرید. افراد سالم و شاد میدانند که گذراندن اوقات فراغت به همراه عزیزانشان به آنها در بالا رفتن از نردبان موفقیت کمک خواهد کرد.

توسط : مشاورفا  در تاریخ : 20-06-1394, 15:25   بازدیدها : 987   
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .