ورود به سایت   عضویت
ورود به سایت
» » » زندگی شاهانه با پرشورها!

زندگی شاهانه با پرشورها!

در این بخش به شخصیت های پرشور می پردازیم و بررسی می کنیم که پرشورها چه کسانی هستند و چه همسری برای آنها مناسب تر است و اگر با آنها ازدواج کردید، باید به چه مواردی توجه کنید.
چه کسانی پرشورند؟
از اسمش پیداست. آنها پر از انگیزه و حرکت و اشتیاقند. شخصیت بسیار قدرتمندی دارند، آنها در درون خویش بیش از هرگونه شخصیتی احساس توانمندی و شادمانی و میل به حرکت می كنند و می توانند بدون ترس از شكست، مسئولیت های بزرگ را به عهده بگیرند. پرشورها، افرادی قوی، مسئولیت پذیر، با اعتماد به نفس و دارای قدرت انتخاب هستند که به شدت هم منضیط و مقرراتی اند. حق کسی را زیر پا نمی گذارند و با این حال برای رسیدن به هدف هایشان مشتاقانه در چهارچوب مقررات اجتماعی فعالیت می کنند. شدیدا هدف گرا هستند و شجاعت از دیگر خصوصیات شخصیتی آنهاست. آنها بیش از آن که حرف بزنند عمل می کنند و مشتاق ماجراجویی و ابراز وجود هستند.
 
همسر مناسب شان چه کسی است؟
فکر می کنم کار سخت شد. درست است؟ پرشورها آدم هایی نیستند که بتوانند با یک شخصیت خموده، بی اعتماد به نفس، راکد و بی مسئولیت کنار بیایند. آنها از زندگی مشترکشان انتظار دارند که همه چیز ایده آل و پر از تحرک و موفقیت باشد. مرد، پادشاه زندگی باشد و زن ملکه زندگی. آنها نیاز به همسری قابل اعتماد، پذیرا، پرشور و با اعتماد به نفس هستند که بتواند پا به پای آنها پیش برود و زندگی را بسازد. مهر طلب ها ، از خود گذشته ها، و حساس ها گزینه های خوبی برای زندگی با این افراد به حساب می آیند. پرشورها تحمل زندگی با یک آدم وابسته و بی دست و پا را ندارند و توانایی برنامه ریزی زندگی مشترک برایشان حرف اول را می زند.
اگر شما شخصیتی پرشور دارید از ازدواج با اشخاصی كه ویژگی های شخصیتی مراقب یا متلون المزاج دارند، اجتناب كنید. برخلاف تصور عموم، شخصیت های خودمحور و با اعتماد به نفس  بالا هم گزینه های خوبی برای ازدواج با پرشور ها نیستند. زنان پرشور نیز به دلیل میل به سلطه جویی شان بهتر است با مردان مهر طلب ازدواج كنند.
 فکر می کنم کار سخت شد. درست است؟ پرشورها آدم هایی نیستند که بتوانند با یک شخصیت خموده، بی اعتماد به نفس، راکد و بی مسئولیت کنار بیایند. آنها از زندگی مشترکشان انتظار دارند که همه چیز ایده آل و پر از تحرک و موفقیت باشد. مرد، پادشاه زندگی باشد و زن ملکه زندگی
توصیه هایی که باید جدی بگیرید!
اگر قرار است با یک فرد پرشور ازدواج کنید، انصافا راه سختی در پیش دارید. بنابراین سعی کنید قبل از هر کار اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و فرد با برنامه، با تحرک و مشتاق و پرانگیزه ای باشید. ولی مراقب رقابت با همسر پرشورتان باشید، هرگز سعی نكنید قدرت او را از او بگیرید چون در این صورت طغیان خواهد کرد. همسر پرشور شما نیاز دارد همواره احساس ارزشمندی و قدرت و عزت کند. در عین حال شما نباید در کنار او فرد ضعیف و شکست خورده ای باشید. به جای احساسات به دلیل و منطق متوسل شوید. آنها با منطق بهتر از هر چیزی کنار می آیند. او را خشمگین نکنید و نگذارید به این نتیجه برسد که شما فرد ضعیف و ناتوانی هستید.

توسط : مشاورفا  در تاریخ : 6-06-1394, 08:13   بازدیدها : 973   
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .