ورود به سایت   عضویت
ورود به سایت
» » » بیایید طعم تفاوت را بچشیم (قسمت دوم)

بیایید طعم تفاوت را بچشیم (قسمت دوم)

مراقبت و حمایت کنید
بعد از اطمینان آفرینی و صمیمیت سومین چیزی که زوج ها برای موفقیت در رابطه شان به آن نیاز دارند حمایت  است .  بیشتر زوج های خوشبخت معتقدند که داشتن همسری که پشتیبان آنها باشد یکی از مهمترین جنبه های  مثبت رابطه شان است. خیلی اوقات  مردها دوست دارند حمایت مادی کنند و زن ها بیشتر به سمت حمایت عاطفی گرایش دارند. ببینید همسرتان به چه کمک و پشتیبانی نیاز دارد و بعد آنرا به او عرضه کنید.
 
بخندید
خنده یک تمرین معنوی است. در ازدواج خنده بعنوان یک داروی خوشبختی عمل می کند. برای جلوگیری از یکنواخت شدن رابطه باید بتوانید بین جنبه های منطقی رابطه تان با جنبه های تفریحی آن تعادل ایجاد کنید. بله برای منظم بودن زندگی و امنیت رابطه تان باید کارهای خاصی انجام دهید اما هیچوقت شوخی و تفریح را فراموش نکنید. بد نیست گاهی برای همسرتان بچه گانه رفتار کنید، یا در کنار هم یک فیلم خنده دار نگاه کنید.
 
 اجازه بدهید زمان به شما کمک کند
وقتی با هم اختلاف دارید گاهی اوقات بهتر است که آنرا رها کنید و اجاز بدهید روزگاربه آرامش شما کمک کند. به جای زود عصبانی شدن سعی کنید از چیزهای کوچک گذشت کنید. مشاجره و اختلاف در هر رابطه ای پیش می آید. یادتان باشد که اختلاف دلیل عدم موفقیت روابط نیست اما طریقه برخورد شما با آن است که استرس را وارد رابطه تان می کند. باید ببینید چه مسائلی اهمیت بیشتری دارند و به آنها بپردازید و مسائل کوچکتر را کنار بگذارید.
 
 راهی سالم برای ارتباط پیدا کنید
 داشتن مهارت های ارتباطی قوی یکی از عوامل موثر در تداوم زندگی و در کنار  همدیگر بودن است. این یعنی نه تنها از همسرتان بپرسید که به چه چیز نیاز دارد بلکه نیازهای خودتان را هم با او در میان بگذارید.دقت کنید چه عوامل استرس زایی وارد زندگی همسرتان شده است تا به برطرف کردن آنها کمک کنید.  با جنگ و دعوا با هم بحث نکنید، طوری بحث کنید که احترام بینتان خدشه دار نشود و اثاثیه خانه تان هم سالم بماند!
 
 

توسط : مشاورفا  در تاریخ : 6-06-1394, 17:06   بازدیدها : 858   
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .