ورود به سایت   عضویت
ورود به سایت
» » » یک راهنمای جمع و جور و جیبی برای مجردها

یک راهنمای جمع و جور و جیبی برای مجردها

اگر می خواهید نکات کلیدی ازدواج را بدانید، از رسم و رسوم دیگران برای خواستگاری و عروسی با خبر شوید، معیارهای ازدواج‌تان را با استانداردهای حرفه ای تطبیق دهید یا فهرست سوالات خواستگاری را بهتر تنظیم کنید، یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. مجموعه کتاب های بهتر از آیینه و شمعدان، قدم به قدم شما را از قبل از ازدواج و پیچ و خم هایش تا دوران بعد از ازدواج، دانستنی های زندگی مشترک، رابطه زناشویی، بچه دار شدن و... همراهی می کنند.
 
این کتاب ها را انتشارات حدیث راه عشق منتشر کرده و در قطع خشتی (15*15) با تعداد صفحات کم راهی بازار کرده است. به این ترتیب، شما با خرید این کتاب ها در واقع یک هندبوک یا راهنمای مختصر و مفید از تمام مباحث ضروری و مهم مربوط به ازدواج خواهید داشت که می توانید به آن رجوع کنید و هربار جواب سوالاتتان را بگیرید.
مبنای مطالب این کتاب ها، آموزه های دینی و روانشناسی است و همه محتوای آن با چهارچوب های عرفی زندگی یک دختر و پسر ایرانی تنظیم شده اند.
این مجموعه 8جلد کتابچه دارد که اسامی آنها از این قرار است:
پیش نیازهای ازدواج باید پاس شود، خواستگاری حواس جمع می‌خواهد، قول و قرارهای ازدواج، بروید با هم بسازید، زندگی با طعم بچه، معیار باید متناسب باشد، یه شب هزار شب می‌شه!، زندگی آداب دارد.
 
در پیشگفتار جلد اول این مجموعه کتاب ها آمده است:
«در میان انبوه آموزش ها جای آموزش اصول ازدواج و انتخاب صحیح خالی است و کسب حداقل آگاهی چه در اصل انتخاب و چه بعد از انتخاب همسر توسط جوانان لازم و ضروری به نظر می رسد. از آنجا که بعضی جوانان فرصت و یا حوصله مطالعه انبوه را ندارند و اگر هم داشته باشند بیشتر متمایل به مطالعه مطالب مختصر و مفید هستند، بر آن شدیم مجموعه ای را تحت عنوان بهتر از آیینه و شمعدان، حاوی نکات کلیدی در مورد مراحل مختلف ازدواج از قبل از ازدواج تا تولد فرزند ارائه دهیم. برای تحقق این امر طی 3سال با تشکیل گروه های پژوهشی در موسسه تحقیقاتی حیات طیبه و مطالعه بیش از 300 کتاب و مباحثه با ده ها صاحبنظر و بهره گیری از سخنرانی و مطالب ارائه شده در این حوزه ها، و صدها نفر ساعت بحث و گفتگو به استخراج نکات کاربردی در حل مسائل ازدواج برآمدیم...
مبنای مطالب این کتاب ها، آموزه های دینی و روانشناسی است و همه محتوای آن با چهارچوب های عرفی زندگی یک دختر و پسر ایرانی تنظیم شده اند
نام مجموعه را بهتر از آیینه و شمعدان گذاشتیم چرا که شمع با نورافشانی خود آگاهی انسان را نسبت به محیط بیشتر می کند و راه را از چاه و عیوب را کنار محاسن و خوبی ها می نمایاند و در کنار آیینه با رویت کاستی ها و  نقص های خود به همراه کمالات و زیبایی ها ما را به سمت اصلاح پیش خواهد برد. این مجموعه بهتر از آیینه و شمعدان است چرا که آیینه و شمعدان کاربرد اصلی خود را از دست داده و بیشتر جنبه تشریفاتی و تجملاتی به خود گرفته است. ما بیشتر از آنکه به آیینه و شمعدان نیاز داشته باشیم، به بهتر از آن یعنی آگاهی های دقیق، لازم و کاربردی نیاز داریم.»
 
در پایان هر جلد از این کتاب هم منابع کامل تری برای مطالعه علاقمندان معرفی شده که می توانید به آنها مراجعه کنید و بیشتر درباره چم و خم ازدواج بدانید. علاوه بر این، یک فرم 3صفحه ای هم ضمیمه کتاب ها شده تا با پر کردن آنها نظرتان را درباره محتوای کتاب و بخش های مفید یا غیرمفید آن ارائه کنید و مهم تر از آن، اگر ناگفته ای در کتاب باقی مانده شما به آن اشاره کنید و بخواهید در مجموعه های بعدی یا ویرایش های بعدی کتاب به آن پرداخته شود. در واقع مجموعه بهتر از آیینه و شمعدان یک تعامل دو سویه با خواننده دارد که می تواند به افزایش اطلاعات و آگاهی های شما درباره ازدواج کمک موثری کند.
برای تهیه این کتاب ها، به جز کتاب فروشی ها می توانید از خود انتشارات حدیث راه عشق که در اصفهان قرار دارد یا سایت اینترنتی جیات طیبه به نشانی http://www.hayatbook.com/ اقدام کنید. خرید کتاب ها به صورت پکیج یا تک تک امکان پذیر است.
 

توسط : مشاورفا  در تاریخ : 5-06-1394, 19:31   بازدیدها : 681   
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .