ورود به سایت   عضویت
ورود به سایت
» » » فاصله ، بين من و تو ؟

فاصله ، بين من و تو ؟

         
اين دستورات مختص به زوج خاصي نيست ؛ اينها ده پيشنهاد جادويي است كه ممکن است تعداد بسيار زيادي از زنان را راضي نگاه دارد.
به طور کلي 4 نياز روحي اساسي وجود دارد :نياز به دوست داشتن ودوست داشته شدن ، نياز به تعلق داشتن ، نياز به داشتن تصور ذهني خوب از خود و نياز به آزادى مبتني بر منطق و اما خواسته‌هاي همسرتان از شما:
1- به او بگوييد كه دوستش داريد :
هر كسي دوست دارد تاييد شود و بداند كه اطرافيان او را دوست دارند .بهترين راه براي تاييد همسرتان – كه برايش بسيار مهم است –اين است كه خيلي ساده هر روز به او بگوييد دوستش داريد . گاهي دستانش را بفشاريد و اين جمله را زماني كه شما را بدرقه مي كند ، بگوييد .
هميشه به خاطر داشته باشيد كه هيچ كس كامل نيست . در اين مواقع خواسته همسرتان اين است كه او را درك كنيد و او خود را سزاوار بخشش شما مي‌داند . بدانيد كه هيچ رابطه اي بدون بخشش دوام ندارد.
2. درك كردن و بخشش داشتن :
روزهايي هست كه همسرتان اشتباهاتي انجام دهد و يا كمتر به شما رسيدگي كند . هميشه به خاطر داشته باشيد كه هيچ كس كامل نيست . در اين مواقع خواسته همسرتان اين است كه او را درك كنيد و او خود را سزاوار بخشش شما مي‌داند . بدانيد كه هيچ رابطه اي بدون بخشش دوام ندارد.
 
3. گفتگو كنيد :
نگذاريد كار به جايي برسد كه هيچ حرفي با همسرتان نداشته باشيد. درباره بچه‌ها ، كارتان و حتي آب و هوا با هم صحبت كنيد.چرا كه گفتگو نكردن اولين جرقه‌هاي يك رابطه سرد است.
 
4. وقتي براي همسر و فرزندانتان اختصاص دهيد :
اين زمان به دست شما محقق مي‌شود و بايد كيفيت با هم بودن را بالا ببريد يعني تمام طرح‌ها و برنامه‌هاي آن روز را به ميل آنها هماهنگ كنيد . فقط خالي كردن برنامه روزانه براي با هم بودن كافي نيست بلكه بايد براي اين زمان برنامه ريزي كنيد و به خود ثابت كنيد كه براي عزيزترين‌هاي زندگي تان عشق و احترام قائليد.
 
5.بيشتر بگوييد بله به جاي نه:
عادت به منفي نگري و مخالفت شما را از عزيزانتان دور مي كند . سعي كنيد دربرابر بعضي خواسته‌ها نه نگوييد .با گفتن همين كلمه ساده «بله» همسرتان را متعجب و خوشحال كنيد.البته زياده روي نکنيد.
 
6.خوب گوش دهيد:
همسرتان را با اين مهارت ميتوانيد عاشق تر كنيد . همسر شما فقط گوش‌هاي شما را براي شنيدن نميخواهد بلكه بايد با قلبتان به او گوش دهيد و او را بفهميد .
همسر
 
7. دلبستگي و مهرباني:
چقدر در طول روز به همسرتان مي گوييد لطفا يا متشكرم  . متاسفانه بعضي از زوجين فراموش مي كنند با هم مهربان باشند و اين كليد موفقيت را در زندگي از دست مي دهند .
 
 
 
 
8. بعضي از وظايف خانه و كودك را با هم تقسيم كنيد:
يكي از مهم ترين دعواهاي زناشويي بر سر همين مساله جزئي است.خرده كاري‌هاي خانه و بچه‌ها تنها مسائل همسرتان نيستند چه خوب است كمي غرور و سبقه خانودگي خود را كنار بگذاريد و با اين كار زندگي شيرين تري داشته باشيد . شايد اوائل سخت باشد اما خود كم كم معجزه اندك كمك به همسر را خواهيد ديد .
 
9.اوغات فراغت و برنامه ريزي:
اگر همسر شما شاغل است ساعات بيكاري او و اگر همسرتان شاغل نيست خود به او مرخصي دهيد . اين روزها بگذاريد او آزاد باشد و نگران بچه‌ها ، شما ؛ خانه ؛ و .. نباشد . بگذاريد در اين اوغات فراغت به خود و خواسته‌هاي شخصي اش برسد .
 
10.به او سفارش كنيد و خود نيز مراقب سلامت روحي و جسمي خودتان باشيد:
بساري از مردان مراقب سلامتي خود نيستند و اين براي همسرانشان مشكل بوجود مي‌آورد و اين افراد به سلامتي طرف مقبل هم اهميت نمي دهند ولي به خاطر داشته باشيد همسرتان نمي تواند مدام دنبال شما باشد. چرا كه او عشق شما و همسر شماست نه مادرتان و از طرفي خود نياز به توجه دارد ؛ پس به سلامتي خود و او اهميت دهيد .

توسط : مشاورفا  در تاریخ : 3-06-1394, 11:04   بازدیدها : 655   
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .