ورود به سایت   عضویت
ورود به سایت
» » » گاهي شوهرتان را بدزديد

گاهي شوهرتان را بدزديد

اين کارهاي ساده مي تواند رابطه تان را گرم تر و رويايي کند،آزمايش کنيد:
- عکسهاي دونفره بيندازيد. شايد اين کار را فقط زماني که همديگر را در ابتداي آشنايي تان ملاقات مي کرديد، انجام مي داديد. پس چرا حالا با هم عکس نمي گيريد؟ يک عکس جديد بيندازيد و آن را روي ميز آرايش اتاق خواب يا روي ميز کارتان قرار دهيد.
 
- در بحث ها ،بگذاريد او برنده شود. دعواهاي گاه و بيگاه، حتي در زندگي هاي مشترک سالم، امري اجتناب ناپذير است. به راستي چقدر آزار دهنده است که اجازه دهيد او برنده باشد؟ حداقل آن اين است که شما به مشاجره و بحث تمايلي نشان ندهيد.
 
- از او جلوي در استقبال کنيد. منتظر نشويد تا همسرتان از راه برسد و بگويد «عزيزم من آمدم». منتظر او باشيد و با بازکردن در از او استقبال کنيد.
 
- لباس هاي او را خودتان تعمير کنيد. يک جعبه لوازم خياطي خريداري کنيد . دگمه هاي افتاده لباس او را بدوزيد. اين عمل سبب افزايش20 درصدي جارختي او مي شود.
 
- رمزي صحبت کنيد. کدي را براي برخي لغات انتخاب کنيد که فقط شما و همسرتان معني آن را مي دانيد و آن را به راحتي در جمع بيان کنيد. شما با اين کار مي توانيد کمي سرگرمي داشته باشيد و باعث نزديکتر شدن به يکديگر شويد.
 
با او دوست باشيد. به او اعتماد به نفس بدهيد تا هميشه وقتي که به صحبت کردن، خنديدن يا حتي گريستن نياز داشت، به سوي شما بيايد. بگذاريد هميشه آزاد باشد و در سختي ها و خوشي ها در کنار او باشيد.
 
- با ماشين به گردش هاي طولاني برويد. ماشين سواري کنيد و مناظر را تماشا کنيد. اين شانس بسيار بزرگي است که بتوانيد با هم گفتگو کنيد يا اين که در کنار هم باشيد. اگر نمي خواهيد زياد بنزين مصرف کنيد، به يک پارک زيبا برويد و توقف کنيد و از ديدن مناظر درحالي که با هم حرف مي زنيد ، لذت ببريد.
 
- با او دوست باشيد. به او اعتماد به نفس بدهيد تا هميشه وقتي که به صحبت کردن، خنديدن يا حتي گريستن نياز داشت، به سوي شما بيايد. بگذاريد هميشه آزاد باشد و در سختي ها و خوشي ها در کنار او باشيد.
 
- در پوشيدن لباس به او کمک کنيد. به او در بستن و يا بازکردن دگمه هاي لباسش در هنگام پوشيدن يا درآوردن آن کمک کنيد.
 
-خودتان را برايش جذاب نگاه داريد. خانم خانه دار بودن و تنها راه رفتن و نظافت خانه با موهايي به هم ريخته و ظاهري آشفته، کاري ساده است. زماني که واقعا درحال نظافت خانه هستيد، مشکلي نيست، اما سعي کنيد زماني که همسرتان شما را مي بيند، ظاهري آراسته داشته باشيد. قبل از آمدن او دوش بگيريد، لباس تميز بپوشيد، عطر بزنيد و موهاي خود را مرتب کنيد.
 
- درمورد خرج و مخارج فشار نياوريد. آموختن زندگي کردن در راستاي اهداف، از اهميت خاصي برخوردار است. اگر توانايي مالي براي خريد لوازم غيرضروري را نداريد، از خريد آنها صرف نظر کنيد. تحمل استرسهاي مالي در زندگي هاي زناشويي بسيار دشوار است.
 
- شکايت نکنيد. درباره استاندارد زندگي يا در مورد چيزهايي که نداريد، شکايت و ناله نکنيد. اگر همسرتان براي فراهم کردن مايحتاج مورد نياز شما، نهايت تلاش خود را مي کند، بهتر است آنچه در توان داريد را براي او بگذاريد. اگر شکايت کنيد سبب مي گردد تا او حس کند مهياکننده خوبي نيست و اين ضربه بزرگي به عزت نفس اوست.
 
- نظر او را بخواهيد. نظر و پيشنهاد همسرتان را درموارد گوناگون از مسائل فرزندانتان گرفته تا آنچه که او دوست دارد بخورد را جويا شويد. اين عمل به او اجازه مي دهد تا نيازهايش را درک کند و بفهمد که تفکراتش براي شما حائزاهميت است.
- در مورد علايق او گفت وگو کنيد. موضوع مورد علاقه او را مطرح کرده و به گفت وگو در مورد آن بپردازيد. به حرفهاي او گوش دهيد. حتي اگر آن موضوع برايتان جالب نبود از تماشاي او لذت ببريد طوري که انگار محو سوژه شده ايد.
 
 
- او را بدزديد. يک روز عصر نقشه بکشيد و برنامه ريزي کنيد. سپس وقتي همسرتان از کار تعطيل مي شود به محل کار او برويد و به او بگوييد در ماشين بنشيند و هيچ سؤالي هم نپرسد. همان گونه که لبخند بر لب داريد به او هشدار دهيد. سريع به سوي يک عصر کاملا سرگرم کننده حرکت کنيد. سپس ماشين را به او پس بدهيد.
 
- در دنياي غيرواقعي سير نکنيد. اگر نمي توانيد بدون اين که نسبت به زندگي عشقي خود احساس افسردگي نکنيد، يک رمان بخوانيد، پس آن را کنار بگذاريد. بيشتر کتابها يا فيلم ها، عشق را با روشهايي بسيار غيرواقعي به تصوير مي کشند عشق واقعي همان است که اکنون در حال فراهم کردن همه چيز براي شماست و بدون قيد و شرط شما را دوست دارد.
 
- وقتي او خسته است زماني طولاني حرف نزنيد. اگر همسرتان خسته بود و شما بايد مطلبي را به او مي گفتيد، سريع اصل مطلب را بيان کنيد و از جزئيات آن چشم پوشي کنيد.

توسط : مشاورفا  در تاریخ : 1-06-1394, 16:28   بازدیدها : 1098   
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .