ورود به سایت   عضویت
ورود به سایت
» » » سلاح هایی زنانه برای عاشقانه زیستن

سلاح هایی زنانه برای عاشقانه زیستن


گاهی برخی زنان برای عملی کردن خواسته هایشان گریه می کنند. گریه شاید درمان خیلی از دردها باشد اما مقابل یک مرد نه تنها چاره کار نیست، بلکه در مواردی اوضاع را بدتر می کند.
مطالعات جدید ثابت کرد که از اشک زنان بویی متصاعد می شود که میل آنها را به زنان کم می‌کند. بلکه به نوعی باعث نفرت و انزجار مرد خواهد شد. پس می توان گفت گریه سلاح مناسبی برای به دست آوردن قلب یک مرد نیست.
در این میان خداوند حکیم سلاح هایی را در دست زنان قرار داده است تا به وسیله آنها بتوانند به قلب همسرانشان رسوخ کنند. خداوند در قران کریم زن و مرد را مایه سکینه و آرامش یکدیگر می داند و این اولین و مهمترین مسیر است که خداوند به زنان نشان داده است.
امام صادق (علیه السلام ) می فرمایند: هر زنی که شوهرش را احترام کند و آزارش نرساند، خوشبخت و سعادتمند خواهد بود. (1)
 
حرمت شوهرتان را نگه دارید
اولین و مهمترین مورد رعایت احترام و حرمت مرد در خانواده است . درست است که زن و شوهر باید با یکدیگر انس و الفت داشته باشند ولی این نزدیکی به این معنا نیست که می توانند هر حرفی را بزنند و یا هرگونه رفتاری را در جلوی چشم فرزندانشان و یا سایرین با یکدیگر داشته باشند . زمانی که حرمت میان زن و شوهر از بین برود صفا و صمیمیت نیز از میان آنها رخت خواهد بست.
به او نشان دهید در تمام مشکلات زندگیتان او را حلال مشکلات می دانید و در آخر از تایید و تشویق همسرتان غافل نشوید
محبت
همانطور که در کلام امام رضا (علیه السلام ) آمده است، بهترین غنیمت برای شوهر محبت همسرش است، زمانی که به شوهرانشان اظهار محبت می کنند.(2) با توجه به این احادیث می توان گفت اگر زنان بتوانند از ظرافت های زنانه خود به درستی استفاده نمایند، می توانند به راحتی بر قلب همسرانشان سلطنت کنند و آنها را مجذوب خود سازند.
همانگونه که زنان نیازمند توجه و علاقه همسرانشان هستند، مردان نیز به همان نسبت و شاید بیشتر نیاز دارند که از همسرانشان محبت ببینند . محبت کردن جنبه های کلامی و عملی دارد ، پس علاقه مندیتان را با زبان به همسرتان ابراز نمایید و سعی کنید کارهایی را انجام دهید که او بفهمد حرف و عمل شما یکی است. مثلاً یکی از کارهایی که انجامش برای او همسرتان دلنشین نیست را به عهده بگیرید.
به او نشان دهید در تمام مشکلات زندگیتان او را حلال مشکلات می دانید و در آخر از تایید و تشویق همسرتان غافل نشوید
 
پرورش اعتماد به نفس همسر
قدرت ، اراده و اعتماد به نفس همسرتان را بپرورانید . مردان عاشق قدرت هستند،  زمانی که شما به آنها قدرت دهید آنها را به اوج خواهید رساند و آنها شما را هم با خود خواهند برد. در مسیر زندگی هیچ گاه او را دست و پا چلفتی و بی عرضه نخوانید و مطلقاً او را با کسی مقایسه نکنید. در انجام کارهایی که به او محول کرده اید، نظر ندهید و بگذارید هر طور که مایل است کار را انجام دهد. به او نشان دهید در تمام مشکلات زندگی تان او را حلال مشکلات می دانید و در آخر از تایید و تشویق همسرتان غافل نشوید.
اولین و مهمترین مورد رعایت احترام و حرمت مرد در خانواده است . زن و شوهر باید با یکدیگر انس و الفت داشته باشند ولی این نزدیکی به این معنا نیست که می توانند هر حرفی را بهم بزنند
 
ظاهرتان را حفظ کنید
جاذبه های ظاهریتان را حفظ کنید مردان به آن چیزی که می بینند بسیار اهمیت می دهند، به همین خاطر است که باید همیشه خودتان را برای همسرتان جذاب و زیبا نمایید.
 
احترام به خانواده همسر
برای خانواده همسرتان ارزش قائل شوید ، همانطور که شما عاشقانه پدر و مادرتان را دوست دارید، همسرتان هم به پدر و مادرش علاقه مند است. حال اگر شما به خاطر هر مشکل کوچک و بزرگی خانواده همسرتان را زیر سوال ببرید به مرور باعث سردی روابط خود و همسرتان خواهید شد .
 
روابط زناشویی متعادل
در یک رابطه صحیح و اصولی توجه به روابط جنسی بسیار مهم و حائز اهمیت است . روابط جنسی مناسب و صحیح می تواند ضامن بقاء و بهبود زندگی مشترک شود و همچنین باعث افزایش علاقه میان زوجین گردد.
اولین و مهمترین مورد رعایت احترام و حرمت مرد در خانواده است . زن و شوهر باید با یکدیگر انس و الفت داشته باشند ولی این نزدیکی به این معنا نیست که می توانند هر حرفی را بهم بزنند
 
قدرشناس باشید
از همسرتان قدر شناسی کنید، همیشه آدم های قدر شناس انسانهای راضی تر و خوشحال تری هستند زیرا به غیر از مشکلات زندگی و ایرادات همسرشان خوبی های او را می بینند و درک می کنند . هیچ گاه برای اینکه از همسرتان قدر شناسی کنید، دیر نیست قدر شناسی شما قطعاً همسرتان را به سمت تلاش بیشتر برای کسب رضایت شما سوق خواهد داد .
 
تغییر ممنوع
هیچ گاه سعی نکنید همسرتان را تغییر دهید ، او را همانگونه که هست بپذیرید و دوست داشته باشید تغییر دادن ظاهر و لباس همسر ممکن است برای شما امکان پذیر باشد ولی شما هیچ گاه نمی توانید افکار و نوع نگرش همسرتان را تغییر دهید. پس بهتر است اگر از مسئله ای راضی نیستید آن را با همسرتان در میان بگذارید و اگر خودش خواهان تغییر آن رفتار بود به او در این مسیر کمک نمایید.
مواردی که در بالا ذکر شد، تمام راهکارهای عاشقانه زیستن را در بر نمی گیرد، زیرا همه انسانها با یکدیگر تفاوت دارند و هر رابطه دو نفره ای دارای شرایط و ویژه گی های خاص خود است. سعی کنید همسرتان را بشناسید در قلب و مغزش نفوذ کنید و بفهمید با توسل به چه اموری می توانید زندگی بهتر و لذت بخش تری را داشته باشید.

توسط : مشاورفا  در تاریخ : 27-05-1394, 02:33   بازدیدها : 807   
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .