ورود به سایت   عضویت
ورود به سایت
» » » چند پیشنهاد ساده تا کودکتان را برای ورود نوزاد جدید آماده کنید

چند پیشنهاد ساده تا کودکتان را برای ورود نوزاد جدید آماده کنید

چند پیشنهاد ساده تا کودکتان را برای ورود نوزاد جدید آماده کنید


دوره ی بارداری شما فرصت مناسبی برای یک درس ساده زیست شناسی است. برای توضیح چگونگی رشد و نمو کودک در رحم از تصاویر کمک بگیرید.


سن کودک هر قدر باشد، همواره بر این حقیقت تاکید کنید که نوزاد خوشحال و راضی است، جایش گرم و راحت است، به خوبی تغذیه می شود و چند هفته پس از لقاح می تواند در رحم حرکت کند. اگر نوزاد خواهر یا برادر آینده کودک شماست، هدف این است که به کودکتان کمک کنید رابطه ی نزدیکی با نوزاد متولد نشده برقرار کند، تا پس از تولد، نوزاد مورد استقبال و محبت او قرار گیرد. به این ترتیب باعث می شوید کودک بزرگتر احساس رها شدگی و حسادت نکند.


کودک خردسالتان را در حالی که سرش نزدیک شکم شما قرار دارد، بخوابانید و چیزهایی شبیه به این بگویید: "من الان دو بچه ام را در بغل گرفته ام.” این کار به کودک شما کمک می کند قبل از تولد نوزاد، به حضور شخص دیگری در خانواده عادت کند و او را تشویق می کند تا نوزاد را پس از تولد خیلی راحت تر بپذیرد.


همیشه هنگام صحبت کردن درباره ی نوزاد در راهتان، را "کوچولوی تو” بنامید. به این ترتیب کودک شما احساس می کند نوزاد جدید متعلق به او هم هست. این کار کمک می کند تا قبل از بدنیا آمدن نوزاد، در او نوعی احساس مالکیت و حمایتگری نسبت به کودک جدید ایجاد شود.


همه ی خانواده با هم نامی برای نوزاد انتخاب کنید.


اجازه دهید کودکتان لگد زدن نوزاد را احساس کند و موقع انجام معاینات پیش از زایمان، کودکتان را نیز با خود ببرید تا بتواند صدای قلب نوزاد را بشنود و نوزاد را در تصویر برداری سونوگرافی ببیند.
توسط : مشاورفا  در تاریخ : 26-05-1394, 23:05   بازدیدها : 519   
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .