ورود به سایت   عضویت
ورود به سایت
» » » 8 عادت همیشگی انسان های موفق چیست؟

8 عادت همیشگی انسان های موفق چیست؟

هر کار آفرین و شخص موفق، بسیار بیشتر از میانگین یک شخص معمولی کار می‌کند. آنها لیستی از کارهایی که باید به اتمام برسد دارند. بنابراین زمان بیشتر برای آنها صرف می‌کنند.

انسان‌های موفق کارهای متفاوتی انجام می‌دهند، ولی چیزهایی هست که همگی در آنها مشترک هستند‌. آنها دیدگاه‌ها و اعتقادات خاص خودشان را دارند. در این مقاله با نگاه به افراد موفق سعی می کنیم  تلاش‌های بیشتری داشته باشیم.

هشت عادت که انسانهای موفق انجام می دهند :

1 - آنها از اشتباه درس می‌گیرند
اگر برنامه‌ اصلی شما کار کرد، باید سخت‌تر و طولانی‌تر کار کنید، چون انتخاب دیگری ندارید. تعهد و سرسپردگی تمام و کمال بدون داشتن امنیت کار شما را سخت تر از آنچه تصور می کردید می کند. اگر بدترین اتفاق هم بیفتند ( "بدترین”، لزوما همان "بد”ی نیست که همیشه فکر می‌کنید)، تا زمانی که سخت کار می‌کنید و از اشتباهات‌تان یاد می‌گیرید، مطمئن باشید که راهی برای واکنش پیدا خواهید کرد.

2 - کار می‌کنند
با کمی تلاش می‌توانید خوب باشید. ولی می‌توانید با کمی تلاش بیشتر، بیشتر بهتر باشید!. ولی نمی‌توانید چیزی را به دست بیاورید تا زمانی که به طرز باورنکردنی تلاش‌های متمرکز نکرده باشید.
هیچ کلید میانبر‌ی وجود ندارد. هر کسی با توانایی‌های مشخصی به دنیا می‌آید، اما می‌توان اشخاصی را یافت که با هزاران ساعت تلاش، توانایی‌هایشان را گسترش داده و به صورت قابل توجهی موفق می‌شوند.
پس همین الان شروع کنید، زمان در حال هدر رفتن است.

3 - … و خیلی بیشتر کار می‌کنند
هر کار آفرین و شخص موفق، بسیار بیشتر از میانگین یک شخص معمولی کار می‌کند. آنها لیستی از کارهایی که باید به اتمام برسد دارند. بنابراین زمان بیشتر برای آنها صرف می‌کنند.

4 - از مردم دوری می‌کنند
همرنگ جماعت شدن، صرف نظر از مقدار گرایش آن، شما را در حد وسط نگه می‌دارد. انسان‌های موفق چیزهایی را انجام می‌دهند که دیگران نمی‌خواهند انجام دهند. به جاهایی می‌روند که دیگران نمی‌روند و یا دوست ندارند چون رقابت کمتری وجود دارد و شانس پیروزی در این شرایط بیشتر می‌شود.

5 - آنها در نقطه‌ پایان، آغاز می‌کنند…
موفقیت نسبی معمولا روی اهداف معمولی استوار است.
در خصوص اینکه واقعا چه چیزی می‌خواهید تصمیم‌گیری کنید: می‌خواهید بهترین باشید؟، سریع‌ترین؟ ارزان‌ترین؟ بزرگترین و یا هرچیز…. روی آن تمرکز کنید. این هدف شماست.
اگر از هدفتان مطمئن نیستید، حتی از کوچکترین هم شروع نکنید. می‌توانید تصمیم‌های بهتری بگیرید و راه آسان‌تری برای انجام‌اش بیابید. اگر هدفتان مشخص و نهایی شد، موفقیت‌تان نیز قابل تصور است.

6 - آنها یک جا متوقف نمی‌شوند
رسیدن به هدف. بزرگی‌ آن مهم نیست، خط پایانی برای افراد موفق به شما نمی‌رود. دستیابی به یک هدف بزرگ، فقط سکوی پرتاپی برای رسیدن به هدف بعدی‌ست. روند به دست آوردن موفقیت در یک زمینه به شما مهارت‌ها و شبکه‌ای برای موفق شدن در بسیاری از زمینه‌های دیگر را می‌دهد. افراد موفق تنها در یک مسیر موفق نیستند. آنها منتظر هستند تا مسابقات بعدی را نیز ببرند.

7 - آنها می‌فروشند
فروش پایه و اساس یک کسب و کار موفق است. دانستن اینکه چگونه باید مذاکره کرد، با "نه” گفتن ها مقابله کرد و با اعتماد به نفس و عزت نفس افراد را متقاعد کرد تا با شما همکاری کنند. فروش غلبه بر مخالفت‌ها و موانع است.وقتی در ایده‌های خود واقعا باور دارید، و به مجموعه‌ی خود اعتقاد دارید نیازی نیست تا شخصیت بزرگی داشته باشید، نیازی ندارید تا چیزی را "بفروشید”.
فقط نیاز به برقراری ارتباط دارید، همین!

8 - آنها بیش از حد افتخار نمی‌کنند
آنها پذیرفته‌‌اند که اشتباه هم می‌کنند. توانایی گفتن "متاسفم” را دارند. آنها موفقیت خود را مدیون دیگران هستند. با هم لذت می‌برند و برای درخواست کمک آماده‌اند.
آنها شکست می‌خوردندو دوباره تلاش می‌کنند.
توسط : مشاورفا  در تاریخ : 4-02-1394, 00:30   بازدیدها : 1015   
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .