ورود به سایت   عضویت
ورود به سایت
» » » خانم ها به فکر خودتان هم باشید

خانم ها به فکر خودتان هم باشید

ما مجبور نیستیم حتما بیمار شویم تا بتوانیم کمی استراحت کنیم. برای خوب بودن که نباید حتما نیاز های دیگران را پیش از نیاز خودمان قرار دهیم!

ما زنان باید شرایط سلامت بودن را برای خود ایجاد کنیم و از شیوه های مراقبت از جسم مان آگاه باشیم. وقتی ما در مقام زن می آموزیم که از خودمان به شیوه ای مثبت مراقبت کنیم ، حرمت نفس و خودارزشی داشته باشیم ، زندگی برای همه انسان ها از جمله مردان ، در جهت درست پیش خواهد رفت. ما مجبور نیستیم حتما بیمار شویم تا بتوانیم کمی استراحت کنیم. برای خوب بودن که نباید حتما نیازهای دیگران را پیش از نیاز خودمان قرار دهیم!

اهمیت رژیم غذایی
تغذیه نقش بسیار مهمی در سلامت ما دارد.در مورد تغذیه باید به این نکته توجه کنیم که اگر آن غذا رشد می کند و بزرگ می شود ، پس آن را بخورید، اگر آن رشد نمی کند و بزرگ نمی شود ، آن را نخورید. میوه ها ، سبزیجات، مغزها و دانه ها رشد می کنند.نوشابه رشد نمی کند. خوردنی های فوری ، سلامت مردم را به خطر می اندازد. ما می خواهیم مدت زیادی زندگی کنیم. اگر شما زنان سالمندی  را در اطراف خود می بینید که ضعیف، بیمار و از کار افتاده اند ، بدانید که زندگی آن ها با تغذیه ای نامناسب ، نبود ورزش و انبوهی از افکار و باورهای منفی همراه بوده است. ما زنان باید بیاموزیم که از جسم مان مراقبت کنیم تا بتوانیم با ظاهر فیزیکی مناسب به دوران سالخوردگی مان گام بگذاریم. وقتی شما برای سلامت بودن غذا می خورید، هرگز مجبور نخواهید شد که در رژیم به سر ببرید.

فواید ورزش
ورزش برای سلامتی مان حیاتی است. اگر ما هرگز ورزش نکنیم ، با تضعیف استخوان هایمان مواجه می شویم . استخوان ها برای قوی ماندن به ورزش نیاز دارند.ما پیوسته روند طول عمر را سپری می کنیم و می خواهیم که تا آخرین روز بتوانیم بدویم، بپریم و به آسانی حرکت کنیم. هرگز تصور نکنید که برای ورزش کردن بسیار پیر هستید. حرکتی را پیدا کنید که از آن لذت ببرید و همان را ادامه دهید.

یائسگی
یائسگی فرایند عادی و طبیعی زندگی است و بیماری به حساب نمی آید . هر چه از بدنمان با تغذیه صحیح و ورزش بهتر مراقبت کنیم ، دوران یائسگی آسان تر خواهد بود. زنانی که دوران یائسگی دشواری را تجربه می کنند ، کسانی هستند که معمولا مدت زمان زیادی، غذایی کم ارزش خورده اند. اگر ما مواد سمی زیادی را با شکر و چربی در بدنمان داشته باشیم ، وقتی در حاشیه یائسگی قرار می گیریم ، این فرایند برایمان ناراحت کننده تر خواهد بود.

تبلیغات ؛ هدف گیری عزت نفس زنان
جهان تبلبغات با بهره گرفتن از نبودِ عزت نفس، زنان را هدف گرفته تا ما را مجبور به خریدن فراورده هایش کند. آخرین سطر هر تبلیغات این است:" شما فقط با خریدن محصولات ما می توانید کامل و قابل قبول باشید.

تابه حال دقت کرده اید که مجله های زنان تازه ترین رژیم غذایی و دستور دسرهای چاق کننده را در همان شماره ارائه می دهند؟ این مجلات چه پیامی دارند؟ چاق شوید، لاغر شوید . پس تعجبی ندارد که بسیاری از زنان به رژیم غذایی یویو روی می آورند.

این بار با دیدی انتقادی به تبلیغات نگاه کنیم. به جای این که به خود نگاه کنیم و بگوییم " اگر شبیه به این یاآن بودم ..."  تصمیم بگیریم آن محصول را خریداری نکنیم. با نخریدنِ محصولاتشان مانع تلاش آن هایی شویم که هدف شان ایجاد احساس حقارت در ماست.

جراحی زیبایی باورهای ما را مداوا نمی کند
جراحی زیبایی مشکلات عاطفی را مداوا نخواهد کرد، احساس خود تنفری را از بین نخواهد برد و همچنین در دوام زندگی زناشویی تاثیری ندارد.اغلب اوقات ما به جراحی زیبایی روی می آوریم به این خاطر که احساس خوبی از خود نداریم. تنها با انجام عمل زیبایی ، ما هرگز نمی توانیم احساس کنیم که شایسته ایم. عمل جراحی باورهای ما را تغییر نمی دهد. وقتی به تبلیغات بی شمارِ جراحی زیبایی نگاه کنیم ، تنها صنعتی را می بینیم که نبود خود ارزشی زنان را تقویت می کند. شما نمی توانید با استفاده از جراحی زیبایی خود ارزشی تان را بهبود بخشید. ممکن است فقط به بهبودی موقتی برسید. به زودی احساسات بی ارزشی تان بروز می کنند و شما مجددا به این فکر می افتید ، خب اگر این چین و چروک را برطرف می کردم... و این فرایند هرگز به پایان نمی رسد.

طبق گفته های آگهی های تجاری ، همه ما باید دختران نوجوان ظریف بی اشتها ، بدون چین و چروک و گوشت اضافی باشیم ! ما نمی توانیم همه سرزنش ها را متوجه تبلیغات کنیم زیرا خود ما کسانی هستیم که فراورده های آنان را می خریم. وقتی زنان بر عزت نفسشان بیفزایند دیگر هیچ اهمیتی به تبلیغات نمی دهند. وقتی ما از روش های غیر طبیعی استفاده می کنیم تا بدنمان را به انجام کاری یا پذیرش چیزی مجبور کنیم، در واقع دردسر را دعوت به ورود می کنیم. به همه مشکلاتی که زنان به دلیل کاشتن سینه دارند توجه کنید!

جسمتان را دوست داشته باشید.از آن چه که هستید شادمان باشید . بدنتان را به صرف این که دیگری را راضی کنید ، تغییر ندهید. اگر دیگران واقعیت شما را دوست ندارند ، حتی بعد از آن که جسمتان را برای آنان قربانی کردید ، باز هم دوستتان نخواهند داشت.

بنابراین اگر شما تصمیم می گیرید که اقداماتی این گونه انجام دهید ، به این نتیجه برسید که چرا می خواهید آن را انجام بدهید.
توسط : مشاورفا  در تاریخ : 27-01-1394, 11:41   بازدیدها : 805   
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .