ورود به سایت   عضویت
ورود به سایت
» » » شخصیت شناسی میوه ها

شخصیت شناسی میوه ها

شخصیت شناسی میوه ها

 

میوه ها جزو آن دسته از خوراکی هایی هستند که کمتر کسی می تواند از خوردن آن ها چشم پوشی کند با این حال هر میوه خاصی محبوب آدم خاصی است؛ یکی پرتقال را دوست دارد و دیگری سیب را. یکی موز را می پسندد و دیگری گیلاس را ترجیح می دهد. خب، طبیعی است که ذائقه آدم ها متفاوت است و همین تفاوت، سلیقه ها را هم مختلف می کند اما در پس این تفاوت عقیده ماجرای دیگری نهفته است؛ ماجرایی که حکایت از شخصیت و ذات آدم ها دارد. در واقع شما میوه ای را انتخاب می کنید که با شخصیت تان سازگار است. بنابراین نوع میوه ای که دوست دارید می تواند بیانگر آن چیزی باشد که هستید. اگر باورتان نمی شود این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.



آناناس
آناناس خورها بدانند که همیشه در شتابند. آن هایی که میوه محبوب شان آناناس است بسیار سریع تصمیم می گیرند و خیلی سریع تر از آن عمل می کنند. به راحتی شغل شان را عوض می کنند و خیلی راحت تن به ریسک های بزرگ می دهند. آدم هایی که آناناس، میوه مورد علاقه شان است از یک توانایی استثنایی در مدیریت بهره می برند. هیچ کاری روی دست این آدم ها نمی ماند.



نارگیل
نارگیل کمیاب و سنگین است و طرفداران آن شاید خیلی زیاد نباشند اما همان عده ای هم که نارگیل را بیش از بقیه میوه ها دوست دارند افرادی جدی، با فکر و باشعور هستند. این افراد از روابط اجتماعی لذت می برند. این دست آدم ها در برخورد اول خودخواه به نظر می رسند اما واقعا چنین خصوصیتی در آن ها وجود ندارد. در زمینه های شغلی همواره در رد ه های بالایی قرار دارند چون همه چیز را به بهترین نحو ممکن پیش می برند. این افراد به دلیل آگاه بودن خود در بین دوستان و آشنایان معروف هستند.



موز
شمایی که موز دوست دارید باید خوشحال باشید! افرادی هستید آرام، گرم و البته با احساس و دوست داشتنی. هرچند گاهی به خاطر فقدان اعتماد به نفس و خجالتی بودن رنج می برید. باید حواس تان را جمع کنید چون طبع آرام و سکوت ذاتی تان هر از گاهی سبب می شود تا دیگران از شما سوءاستفاده کنند. ازدواج عاشقانه را ترجیح می دهید و در صورتی که با فرد مورد علاقه تان ازدواج کنید روابط شما با او همواره در یک هماهنگی کامل خواهد بود.



انگور
آن هایی که انگور را دوست دارند آدم هایی هستند مودب و خوش رو و هر چند گاهی سریع و خیلی شدید عصبی می شوند البته همان قدر که زود و شدید عصبانی می شوند به همان سرعت هم آرام خواهند شد. این افراد بسیار مورد علاقه دیگران هستند و در عین حال شعور و علاقه فراوانی به زندگی دارند. در همین راستا هر کاری در زندگی اعم از خوردن و پوشیدن و خرید کردن لذت می برند.



سیب
سیب را به بقیه میوه ها ترجیح می دهید؟ اگر این طور است پس آدم رک گویی هستید. شاید ذاتا یک مدیر نباشید و از پس مدیریت های کلان برنیایید اما می توانید یک گروه کوچک و بی دردسر را مدیریت کرده و به جایگاه مقبولی برسانید. در قریب به اتفاق مواقع به سرعت و البته خیلی درست تصمیم می گیرید؛ عاشق سفره های کوتاه و غیرمنتظره هستید. در عین حال به زندگی خود هم واقعا عشق می ورزید، خونگرمی شما زبانزد خاص و عام است.



پرتقال
اگر جزو آن دسته آدم هایی هستید که پرتقال را به بقیه میوه ها ترجیح می دهید پس باید انسان فوق العاده صبوری باشید و البته پرقدرت. صبر زیاد شما باعث می شود تا بخواهید کارها را با آرامش و متانت پیش ببرید اما درایت و جسارت هم چاشنی کارتان می شود. سخت کوشی و تلاش از دیگر خصیصه های شماست اگرچه کمی هم خجالتی هستید اما دوست قابل اعتمادی خواهید بود.البته شما در انتخاب دوست محتاط هستید و خیلی دقت می کنید اما وقتی که دوستان تان را انتخاب کردید همه محبت خود را نثار آن ها می کنید. در عین حال از هرگونه تنش و درگیری به شدت پرهیز می کنید.



گلابی
اگر گلابی را به بقیه میوه ها ترجیح می دهید پس جزو آن دسته آدم هایی هستید که می خواهید نتیجه تلاش های تان را به سرعت ببینید. اگر کاری را شروع کنید قطعا آن را با موفقیت به انجام می رسانید. کمی خجالتی هستید و همین باعث می شود نتوانید حرف دل تان را آن طور که باید به زبان بیاورید. دل دریایی آدم ها ملاک رفاقت شما با آن هاست.



گیلاس
گیلاس خورهای محترم شاید این میوه به دلیل شیرینی اش محبوب شماست اما اگر از علاقه مندان به گیلاس هستید باید بدانید زندگی همیشه آنقدر که توقع دارید شیرین نخواهد بود. فراز و نشیب زندگی شما زیاد است به خصوص در زمینه کار اما ذهن خلاق تان همواره به دادتان می رسد. خانه شخصی تان را به لوکس ترین هتل های دنیا ترجیح می دهید و برای همین از هیچ چیز به اندازه در خانه ماندن لذت نمی برید.



هلو
اگر هلو را دوست دارید پس از عصاره زندگی لذت می برید. آدمی هستید رک گو و البته در کنار رک گویی منشی دوستانه دارید به خصوص که از بخشیدن آدم ها هیچ کس به پای شما نمی رسد. برای دوستی های تان بی نهایت ارزش قائل هستید؛ به شدت مستقل هستید و همین استقلال از شما یک آدم راستگو ساخته است. صبوری هم از دیگر خصوصیات شماست. در ضمن اصلا دوست ندارید احساسات درونی خود را علنی کنید.
توسط : مشاورفا  در تاریخ : 1-12-1393, 14:48   بازدیدها : 1916   
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .