ورود به سایت   عضویت
ورود به سایت
» » » تست شخصیت از روی حالات رفتاری

تست شخصیت از روی حالات رفتاری

تست شخصیت از روی حالات رفتاری

 

انتخاب هر انسان چه بین رنگ باشد، چه عکس، چه راه یا هر چیز دیگری می تواند نشان دهنده شخصیت افکار و نوع نگاه او باشد...


این ۹ تصویر را ابتدا ببینید بدون آنکه توضیح آن را بخوانید یکی را انتخاب کنید سپس توضیح انتخاب خود را بخوانید تا با شخصیت خود آشنا شوید.


۱ شاد، بی خیال، بازی گوش

شما عاشق زندگی هستید و شما تلاش می کنید تا از زندگی لذت ببرید. بسیار کنجکاو هستید و با موضوع ها و رویدادهای جدید و تازه با اشتیاق روبرو می شوید. شما با تغییرات رشد می کنید و می آموزید. هیچ چیز برای شما بدتر ازخستگی و ناامیدی نیست. شما با محیط اطراف تان هماهنگ می شوید و موضوعی برای شاد بودن می یابید.


۲ مستقل، نامتعارف، نا محدود

در جست و جوی زندگی هستید تا بتوانید به تنهایی و با اراده خود درباره اش تصمیم بگیرید. به هنر علاقه دارید و تلاش می کنید این علاقه را در شغل و سرگرمی های تان وارد کنید. تاکید بیش از حدتان بر آزادی سبب می شود، رفتارهایی بکنید که کاملا مخالف عقایدتان باشد. سبک زندگی تان کاملا شخصی است. تقلید نمی کنید و از پیروی کردن بیزارید. این خصوصیت سبب می شود در مقاطع گوناگون زندگی در خلاف جهت شرایط، موقعیت ها و ... حرکت کنید.


۳ درون گرا و حساس

شما بیش از ارتباط با دیگران با خود خلوت می کنید و از محیط خانه و اتاق شخصی تان لذت می برید. از افراد و بحث های سطحی بیزارید و تلاش می کنید از چنین افراد و بحث هایی بپرهیزید. اما ارتباط تان با دوستان بسیار صمیمی و مستحکم است و سبب می شود ریتم زندگی تان دلنشین شود. ساعت ها فکر می کنید و به ندرت خسته و کسل می شوید.


۴ متعادل و هماهنگ

اهل فکر هستید و به مسائل و رویدادهای بی حاشیه علاقه دارید. دوستان و افرادی که به شما نزدیک اند احساس رضایت و امنیت می کنند. خون گرم و دوست داشتنی هستید. از هر چیز مبتذل و زننده بیزارید و به مد روز با شک و تردید نگاه می کنید، اما خوش لباس و آراسته بودن را دوست دارید.


۵ عملگرا، حرفه ای، مطمئن

باور دارید شانس نقش کمی در زندگی ایفاء می کند. با تلاش مشکلات را از میان بر می?دارید. به مسائل و رویدادهای زندگی واقع بینانه نگاه می کنید و در مبارزه با مشکلات تردید به خود راه نمی دهید. مدیران?تان مسئولیت زیادی به شما محول کرده اند، چون می دانند نتیجه کارتان ایده آل است. توانایی دیگر شما ارتقای اعتماد به نفس دیگران است.


۶ صلح طلب

احتیاط می کنید و از خشونت می پرهیزید. دوستان زیادی دارید، اما از حریم شخصی و استقلال تان به شدت محافظت می کنید. بسیاری از مواقع از همه دورمی شوید تا به معنای زندگی بیندیشید و از آن لذت ببرید. برخی از افراد گمان می کنند منزوی هستید و از ارتباط با افراد بیزارید.


۷ مطمئن، قابل اعتماد

نتیجه کار برای تان مهم است. به شدت به کیفیت بالا و با دوام بودن محصول تان اهمیت می دهید. فردی فرهنگی هستید و سبک زندگی?تان منحصربه فرد و ... است.


۸ احساساتی، رویایی، عاطفی

احساساتی و عاطفی هستید. احساسات دیگران به اندازه احساسات خویش برای تان اهمیت دارد. اهمیت رویا در زندگی تان بسیار بالاست. از افرادی که احساسات را نفی می کنند بیزارید و از انها می پرهیزید.


۹ پویا، فعال، برون گرا

خطر پذیر و متعهد هستید. علاقه زیادی به کارهای خطرناک دارید و از انجام چنین کارهایی لذت می برید.
توسط : مشاورفا  در تاریخ : 30-11-1393, 23:37   بازدیدها : 3796   
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .